Vul de survey in en wie weet test jij de Samsung Curved Ultr

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• JDVB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17-07 14:35

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
plan: Vul de survey in en wie weet test jij de Samsung Curved Ultra-Wide moni...
@Tweakers Concepts

Er staat bij de voorwaarden 2x dat je een bedankje krijgt.
Je hoeft niet ingelogd te zijn om dat formulier in te vullen, dat kan niet eens met je T.net account.
Er zijn geen prijzen dus die kun je ook niet inwisselen.

Daarnaast blijkt uit de reacties onder dit artikel overduidelijk het volgende:
Wanneer je 'wint' krijg je de verplichting een uitgebreide review te moeten plaatsen waar als vergoeding 'een bedankje' tegenover staat. Dat is niet een prijs, dat is een tegenprestatie tegenover de uitgebreide review. In een salaris waarschijnlijk verwaarloosbaar t.o.v. de te investeren tijd en middelen (calibratie tools etc. als je het goed doet).

Een goodiebag met een pen, button en een sticker zouden dan zelfs een zeer magere tegenprestatie zijn, waardoor naar mijn idee de algemene opinie lijkt te zijn dat dit artikel beter onder een .advertentie past dan .actie of .plan.

Naar mijn idee komt het ook een stuk sympathieker over wanneer er gevraagd zou worden T.net te helpen met het schrijven van een review, zodat dit niet onterecht als 'win' actie bestempeld wordt.

T.net heeft voldoende goodwill dat er meer dan voldoende Tweakers zullen zijn die willen helpen, nu wordt gedaan alsof het een voorrecht is om een uitgebreide review te schrijven waar je niet meer als een prul voor terug kunt verwachten. Voor dat voorrecht bedank ik.

Andersom, de vraag om hulp en die belonen met een goodie bag zal veel positiever overkomen en geen verwachtingen scheppen dat er iets te winnen valt. Ik vind het ook leuk om te helpen met modereren van reacties, daar verwacht ik ook niets voor terug. Maar dat is gelukkig dan ook geen win actie.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Reactie komt, maar in de tussentijd:

Move: Geachte Redactie --> Acties & Evenementen

Dit heeft niets met de redactie te maken.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
@Ginz Wel een beetje vreemd dat dit niets met de redactie te maken heeft. Bij het artikel staat een link feedback, die verwijst naar GR, niet naar A&E. Andere gebruikers die ook op dit artikel willen reageren zullen het dus bij GR zoeken verwacht ik.

Ik ben geen recruiter ofzo, maar wel op zoek naar een collega devver. Typescript/Node/Angular/etc en liefst op HBO niveau. We zitten op een prachtige locatie tussen bos en heide op de Utrechtse heuvelrug. Mijn PM box staat open!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Goed punt.... Alleen kan ik dat niet zo 1..2..3 veranderen. Hiervoor gaan we een ticket bij developement aanmaken.

Maar aangezien dit een actie is vanuit onze afdeling concepts, heeft onze redactie hier inderdaad niets mee te maken.

-

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Fixed!
Je hoeft niet ingelogd te zijn om dat formulier in te vullen, dat kan niet eens met je T.net account.
Klopt. Maar wij controleren wel gewoon of jij een account hebt en dat die al voor 11 september actief was.
Er zijn geen prijzen dus die kun je ook niet inwisselen.
Een reviewer gaat nooit met lege handen naar huis. Datgene kan niet ingewisseld worden.
Daarnaast blijkt uit de reacties onder dit artikel overduidelijk het volgende:
Wanneer je 'wint' krijg je de verplichting een uitgebreide review te moeten plaatsen waar als vergoeding 'een bedankje' tegenover staat. Dat is niet een prijs, dat is een tegenprestatie tegenover de uitgebreide review. In een salaris waarschijnlijk verwaarloosbaar t.o.v. de te investeren tijd en middelen (calibratie tools etc. als je het goed doet).

Een goodiebag met een pen, button en een sticker zouden dan zelfs een zeer magere tegenprestatie zijn, waardoor naar mijn idee de algemene opinie lijkt te zijn dat dit artikel beter onder een .advertentie past dan .actie of .plan.
Mag ik je hiervoor verwijzen naar mijn reactie in de comments onder het artikel:
Ginz in 'plan: Vul de survey in en wie weet test jij de Samsung Curved Ultra-...
Naar mijn idee komt het ook een stuk sympathieker over wanneer er gevraagd zou worden T.net te helpen met het schrijven van een review, zodat dit niet onterecht als 'win' actie bestempeld wordt.
Dat hebben we inderdaad gewijzigd. Het is geen win-actie meer
T.net heeft voldoende goodwill dat er meer dan voldoende Tweakers zullen zijn die willen helpen, nu wordt gedaan alsof het een voorrecht is om een uitgebreide review te schrijven waar je niet meer als een prul voor terug kunt verwachten. Voor dat voorrecht bedank ik.
Misschien kunnen we dat beter anders verwoorden, daarover zal ik intern even in gesprek gaan.
Andersom, de vraag om hulp en die belonen met een goodie bag zal veel positiever overkomen en geen verwachtingen scheppen dat er iets te winnen valt. Ik vind het ook leuk om te helpen met modereren van reacties, daar verwacht ik ook niets voor terug. Maar dat is gelukkig dan ook geen win actie.
Goed punt.

-

• JDVB

JDVB

✅ ⟵ vinkje

Topicstarter
@Ginz
Dat hebben we inderdaad gewijzigd. Het is geen win-actie meer
En toch staat er nu nog 5x in 'winnaars'.

En 'Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.'.
Nee, je kunt nog steeds niet met je T.net account inloggen bij Google.

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:57
Ginz schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:18:

[...]

Een reviewer gaat nooit met lege handen naar huis. Datgene kan niet ingewisseld worden.
Is dit nieuw? Ik heb recent een Sony TV getest via zo'n actie en kreeg niets dan een emailtje met
Je had meegedaan aan het testpanel van Sony en ondanks je goede review ben je helaas niet de winnaar. Ik wil je nogmaals onwijs bedanken voor je review en de tijd die je erin hebt gestoken.
na afloop.

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Philip Ross schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:49:
[...]

Is dit nieuw? Ik heb recent een Sony TV getest via zo'n actie en kreeg niets dan een emailtje met
[...]
na afloop.
Mij is verteld dat iedereen die mee heeft gedaan vanuit Tweakers een T-Shirt krijgt. Als dat bij jou niet het geval is geweest, is er waarschijnlijk iets fout gegaan. Kan je mij dan even een DM sturen?

-

• Ginz

Ginz

Trek Superfly 5 powered

JDVB schreef op donderdag 13 september 2018 @ 17:31:
@Ginz

[...]

En toch staat er nu nog 5x in 'winnaars'.

En 'Alleen ingelogde bezoekers kunnen deelnemen.'.
Nee, je kunt nog steeds niet met je T.net account inloggen bij Google.
Ga ik doorgeven. Gaan we fixen!

-

Pagina: 1