Rare manier van zaken

Pagina: 1
Acties:
  • 916 views

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:54

Agent47

I always close my contracts.

Topicstarter
Goedemiddag,

Gister had ik een deal met Tweaker Geert1976, aardige vent.
Geld overgemaakt en samen tot een deal gekomen.
Geert zou het versturen mocht het lukken, lukte helaas niet. Alle begrip voor.
21:15 gisteren (12-9-2018) heeft zijn zoontje hem van tafel gegooid, barst erin, zonde!
Geld via een Tikkie terug geboekt en stond er volgende ochtend rond 09:00 dus weer op.
Toch balen, want de prijs was goed.

Nu zie ik tot mijn schrik dat zijn accounts op marktplaats vandaag geplaatst, ik herhaal vandaag geplaatst met een iphone x 64 gb zilver, dezelfde foto's als hier op tweakers. Alleen meer dan 10 keer gefavoriet.

Tweaker is op de hoogte gesteld. Overlegd en aangegeven dat dit topic komt. Screenshot(s) zijn gemaakt en er mag ook in DM gekeken worden / ons whatsapp gesprek van mijn kant in ieder geval.

Ik vermoed dat Geert een hoger bod heeft gekregen en daardoor als excuus heeft aangegeven dat zijn zoontje hem van tafel heeft gegooid. Geert gooi het erop dat zijn marktplaats account is gehackt.

Gewenste oplossing: Alsnog de telefoon voor het aangeboden bedrag hier op Tweakers, waar we eerst een deal van hadden.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• Agent47

Agent47

Topicstarter

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Agent47 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:39:
Gewenste oplossing: Alsnog de telefoon voor het aangeboden bedrag hier op Tweakers, waar we eerst een deal van hadden.
Los van het hele verhaal en dat, als het waar is, het inderdaad een beetje een flauwe manier van zaken doen is... Tweakers is geen partij in een/de overeenkomst en we kunnen dan ook niet iemand dwingen alsnog de koop met jou door te laten gaan. Dus ik zie even niet wat je van ons verwacht? Je hebt je geld terug en daarmee is het klaar denk ik?

[ Voor 4% gewijzigd door RobIII op 13-09-2018 14:44 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Agent47

Agent47

Topicstarter
RobIII schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:43:
[...]

Los van het hele verhaal en dat, als het waar is, het inderdaad een beetje een flauwe manier van zaken doen is... Tweakers is geen partij in een/de overeenkomst en we kunnen dan ook niet iemand dwingen alsnog de koop met jou door te laten gaan. Dus ik zie even niet wat je van ons verwacht?
Okay ook akkoord. Dan wil ik wel dat dit topic blijft en de tweaker eerlijk is en blijft zodat zulk soort perikelen niet meer op Tweakers kunnen gebeuren bij gebruikers.

Ik wil ook de kant van de andere tweaker op dit topic, zodat hij zelf ook kan laten zien hoe het volgens hem ging.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
erg vreemde zaak, ik kom er eerst achter dat iemand mijn Marktplaats account gebruikt/heeft 'gehacked' nadat TS mij hier allemaal mee confronteert.

Op dit moment maak ik mij even meer zorgen om het feit of er nog andere accounts van mij online zijn gehacked o.i.d

Ik voel me eerlijk gezegd ook ietwat in een hoek gedreven door TS.
Om mij zo aan een schandpaal te nagelen.

Mijn prioriteit ligt nu eerst bij mijn online accounts e.d.

• Agent47

Agent47

Topicstarter

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Advertentie is er net afgehaald. Ik heb nog screenshot(s) van de actieve advertentie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:57

dragonhaertt

@_'.'

Staat TS niet in zijn recht om een V&A review te schrijven, daar er wel een overeenkomst tot stand was gekomen?

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• emnich
  • Registratie: November 2012
  • Niet online

emnich

kom je hier vaker?

Gewoon een review schrijven (er was immers een overeenkomst dus dat mag) en daarna verder met je leven. Je gaat er helemaal niets aan hebben om de overeenkomst af te dwingen.

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-10 17:50
dragonhaertt schreef op donderdag 13 september 2018 @ 14:53:
Staat TS niet in zijn recht om een V&A review te schrijven, daar er wel een overeenkomst tot stand was gekomen?
Maar dan ga je dus uit van de schuld van de verkoper, er is nog helemaal niet bewezen dat wat Geert1976 aangeeft niet gewoon de waarheid en gang van zaken is (wat dus uitermate vervelend is, mocht dit de reeele gang van zaken zijn).

Daarnaast is koper akkoord gegaan met terugbetaling en ontbinding en is dit allemaal in goede orde gebeurd.

Dat koper achteraf dan zijn eigen onderzoek start, en conclusies gaat trekken wat wellicht heel aannemelijk lijkt maar daardoor ook biased is maakt het nog niet de waarheid, en wellicht allemaal op een misverstand berust.

Als je het heel hard zou willen spelen dan zou je dus nog contact kunnen opnemen met Marktplaats of er een melding of indicatie is dat het account is gehacked bij hun tot aan vandaag.

[ Voor 13% gewijzigd door Turismo op 13-09-2018 14:59 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Heb ik gedaan, een hele positieve. Heb verder ook niks persoonlijk tegen deze Tweaker. Wil hier gewoon uit komen. Ik ben hier net achter gekomen. Vanochtend toen ik het geld heb terug gekregen heb ik een positieve review gekregen.

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Ik heb met Geert gebeld.
Geert gaat eerst zijn prioriteiten regelen. Als de bank, DigID etc.
Hiervoor begrip getoont.
Geert en ik proberen er dan zelf uit te komen.
Even ter duidelijkheid ik heb niks tegen Geert, vond het alleen een toevalstreffer.
Mochten we er niet uitkomen dan gaat of het topic weer open of een moderator wordt er eerst bijgehaald.

• Agent47

Agent47

Topicstarter
Topic mag op dicht / stop.

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:20

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Het gaat hier alleen over V&A. Alle advertenties en afhandelingen op andere verkoopsites zijn niet relevant.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.