Verwijdering User Review - jarnob jaxxil

Pagina: 1
Acties:
  • 276 views

• jaxxil
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 01-10 11:18
Geachte moderators,

Graag zou ik een userreview op mijn profiel willen laten verwijderen. Het gaat om een positieve review, maar 1 waarin de reviewer mijn naam heeft gebruikt, en niet een profielnaam. Deze naam gebruik ik al een tijd niet meer, en zou deze ook graag niet meer op mijn profiel hebben staan. Kan deze review alsjeblieft verwijderd worden?

Alvast dank!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Je kan wellicht ook vragen of je naam uit de review wordt gehaald en bijv. wordt vervangen door je username, dan behoud je de positieve review :)

• jaxxil
Dat kan maar is wat ingewikkelder, want er staat ook "hij" in de review, en dat is ook niet meer van toepassing. Vandaar dat ik gewoon om verwijdering vraag, leek me makkelijker.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:20

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
De review is nu genderneutraal. :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• jaxxil
Dank, prima oplossing zo! :)

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.