Toon posts:

videokaart - moederbord

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hej,

ik krijg binnekort een nieuwe videokaart, een Geforce 2 Pro....maar ik heb slechts een i440BX-ITE8671 moederbord...

kan het dan zijn dat de videokaart niet werkt op dat moederbord????

Verwijderd

ff voor de duidelijkheid 't gaat om de Leadtek Geforce2 Pro 32MB van Queensystems ;)

ps. nog duidelijker 't genoemde moederbord is de chipset van 't moederbord, er wordt nagegaan welk mobo 't precies is :P

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:37
Het lijkt me erg onwaarschijnlijk dat dat niet werkt.
Je kan die videokaart alleen niet in AGP 4x mode gebruiken, omdat je moederbord dat waarschijnlijk niet ondersteund.

Verwijderd

Zou gewoon moeten werken. De BX chipset geeft wat dat betreft zeer weinig problemen. Het enige nadeel wat aan de combinatie kleeft is de AGP 2x.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb gewoon op mijn oude BX mobo mijn GF 2 MX gezet hoor, gewoon op AGP 2x.

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
ik heb ook op me BX een GF2 MX(400) gezet, werkt prima, en tussen 2x en 4x agp zie je geen verschil

Verwijderd

Sja een G2 MX van mij deed 't 'r goed op :z

Verwijderd

Misschien moet je even kijken op hardware sites ofsow als Toms hardware of Sharkyextreme misschien dat daar ook wel iets staat. Tis maar een idee

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 20:33
[/offtopic]
HAHA! Loctotus of Borg, was jij vroeger niet een promoter van de Kyro en de Kyro II, en had jij er niet 1? Je vond dat toch zo'n goed videokaart? Waar is ie gebleven?

[/offtopic]

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Verplaatst van [forum=6] naar [forum=7] :).

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 09:50
ik heb op me 440bx mobo zelfs een geforce 3
zitten dus die geforce 2 zal wel lukken ;)
ohw en ja ik weet is een beetje veel die geforce 3 maar er komt wel een nieuwe proc en nieuw mobo aan....
Die 440bx chipset kan trouwens inderdaad alleen op AGP 2X draaien...
suc6

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Verwijderd

Op vrijdag 20 juli 2001 15:24 schreef MGSNK het volgende:
[/offtopic]
HAHA! Loctotus of Borg, was jij vroeger niet een promoter van de Kyro en de Kyro II, en had jij er niet 1? Je vond dat toch zo'n goed videokaart? Waar is ie gebleven?

[/offtopic]
Ben ik niet :P

• MGSNK
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-08 20:33
Op zaterdag 21 juli 2001 12:09 schreef Locutus-of-Borg het volgende:

Ben ik niet :P
Leugenaar ;)

Our life and death are the same thing. When we realize this fact, we have no fear of death anymore, nor actual difficulty in our life

• happy3736
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
sommige BX borden kunnen het voltage niet trekken

je kan maar op 2x draaien

maar er zit haast geen verschil tussen 2x en 4x mischien een paar procent
Pagina: 1