Toon posts:

Welke windows

Pagina: 1
Acties:
  • 207 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan goedkoop een laptop overnemen van mijn werk, maar deze wordt helemaal leeg gehaald. Er staat dan dus geen besturingssysteem meer op. De laptop heeft geen cd rom.

Als ik google op “windows 10”, dan zie ik zeer uiteenlopende prijzen. Van 10 tot 150 euro. Ik neem aan dat dit niet hetzelfde product is.

En hoe krijg ik het systeem op de laptop? Het enige dat ik kan bedenken is dmv een usb stick. Want downloaden zal lastig gaan met een lege laptop.

Er is vast een heel simpele oplossing voor dit “probleem”, echter kom ik er even niet uit.

• WeHoDo
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19-09 20:48
De goedkope licenties, zijn licenties die vaak uit het buitenland komen of hergebruikt worden vanuit een opkoop faillissement of vanuit Volume License komen. Deze licenties zijn Europees legaal en op zich niks mis mee. Microsoft denkt daar anders over, maar kan daar momenteel niks aan doen volgens de EU regels.

Windows installeren kan via de Windows Media Creation tool.
Deze kun je dan op een USB stick zetten.

https://www.microsoft.com/nl-nl/software-download/windows10

[ Voor 21% gewijzigd door WeHoDo op 13-09-2018 11:38 ]

PSN: plexforce (ps4)

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-09 16:04

TheVMaster

Moderator WOS
Ik mag toch hopen dat we niet iedere dag een 'kan ik ook Windows voor 10 euro kopen' topic geopend wordt. Hier zijn meer dan voldoende topics over geschreven. Als je even zoekt op Tweakers vindt je daar ook voldoende meningen over.

Daarbij staan die licenties niet voor niets in de PriceWatch....

Dit topic is gesloten.