Vraag

• stevenschn
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 21-10-2024
Ik heb een Philips 55PUS6501 en ik heb een Sonos play:3. Deze play:3 heeft geen mogelijkheden om met een televisie te worden gekoppeld. Daarom denk ik erover om hem in te ruilen tegen een play:5, deze wil ik dan wel aan de televisie koppelen.

Voor zover ik kan zien heeft de televisie alleen een aux ingang aan de zijkant en daar staat een hoofdtelefoon-tekentje bij. Als ik daar een hoofdtelefoon op aansluit, doet die het ook. Wat ik dan vervelend vind, is dat ik niet met de normale volumeknoppen dit volume kan regelen. Ik moet eerst in een soort menu het hoofdtelefoonvolume selecteren om daar dan het volume te regelen.

De Play:5 heeft gewoon een aux ingang, die kan ik dus koppelen met de televisie. Mijn vraag is dan: kan ik dan wél het volume regelen met de reguliere philips afstandsbedieningsvolumeknoppen, of moet ik ook dan het menu in?

Graag hoor ik of dat kan, voordat ik naar de winkel ga om hem in te ruilen. Als dit namelijk niet kan, hou ik de play:3.

Thanks!
Steven

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wgfkas
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-09 20:57
Als je de Play 5 op dezelfde aansluiting doet als de koptelefoon zal je dezelfde handelingen moeten verichten. Andere analoge audio-uit heeft deze tv volgens mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11-09 13:35
Zou eerder een PlayBar of Beam kopen dan, dat zijn apparaten die gemaakt zijn voor wat je wilt bereiken...