Skype gesprekken in apart venster

Pagina: 1
Acties:

• marcel19
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-10 21:47
Sinds enige tijd is de nieuwe update van Skype geïnstalleerd op mijn PC.

Nu had ik bij mijn oude versie ingesteld dat alle chats in een apart venster kwamen in mijn taakbalk.
Echter kan ik deze functie niet meer vinden in de nieuwe versie.
Is dit nu anders genoemd of kijk ik er overheen?

Het is vrij irritant om elke keer het hoofdvenster te moeten open en dan de chat te openen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

@marcel19 ligt niet aan jou, ze hebben de functie er zo maar even uitgehaald, onderstaande info van het Microsoft Forum ( https://answers.microsoft...a5-45e2-842c-c74a3673c902 ):

Hello,

I'm a program manager on the Skype team. We have heard your feedback about missing split window mode (aka compact mode) in Skype on Windows. We're working on bringing this capability back into our new experience. We'd like to your feedback on a few split window concepts so that we build the best experience into future versions of Skype.

Thanks for being a valued Skype customer,

Angela

[ Voor 7% gewijzigd door Slavy op 13-09-2018 07:30 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• marcel19
@Slavy bedankt.

Wat een sukkels..
Maar we wachten het maar af.

• JohanKupers
  • Registratie: Juli 2018
  • Niet online

JohanKupers

Würüm? Dürüm!

Komt helaas vaker voor dat fabrikanten iets wijzigen omdat de gebruikers dat volgens hun willen. Later blijkt dat het toch niet zo gaat werken en bouwen ze de boel weer terug.

Sinds de afstoting van de oude desktopcliënt van Skype, heb ik er afscheid van genomen. Ik gebruik tegenwoordig de Whatsapp desktopcliënt.

[ Voor 8% gewijzigd door JohanKupers op 13-09-2018 08:56 ]

⛔ Trackers of betalen ⛔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
JohanKupers schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:55:
Komt helaas vaker voor dat fabrikanten iets wijzigen omdat de gebruikers dat volgens hun willen. Later blijkt dat het toch niet zo gaat werken en bouwen ze de boel weer terug.

Sinds de afstoting van de oude desktopcliënt van Skype, heb ik er afscheid van genomen. Ik gebruik tegenwoordig de Whatsapp desktopcliënt.
Ik moet skype gebruiken vanwege mijn werk. en de functie voor aparte vensters werkte heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thasquealer
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 10-10 08:33
Is deze optie ondertussen niet al terug?
Even bij ons op de zaak gekeken maar hier kan ik onder de optie "Tabbed conversation" netjes uitzeten waarna je de losse vensters krijgt.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel19
Thasquealer schreef op maandag 17 september 2018 @ 10:00:
Is deze optie ondertussen niet al terug?
Even bij ons op de zaak gekeken maar hier kan ik onder de optie "Tabbed conversation" netjes uitzeten waarna je de losse vensters krijgt.
Kun je aangeven welke versie van Skype je gebruikt op dit moment?
De laatste keer dat ik een update gedaan heb zat deze functie er niet in.

Ik ben toen terug gegaan naar de versie waar het wel in zit. maar dit is constant aan het pushen dat ik moet updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trion75
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-11-2024

trion75

Pascal H.

En inmiddels kan je de oude versie niet meer gebruiken.

Weet iemand of er een clone is die je kan gebruiken? vroeger had je ook programma's die met meerdere chat clients kon verbinden. De huidige versie is echt 10x niks. Volgens mij willen ze dat alle gebruikers eraf stappen.

Eerst maken ze MSN kapot en nu maken ze skype ook kapot, totaal mismanagement daar.

CPU: i7 4770K @4.8 GHz | GPU: MSI GTX780 Gaming 3GB | MOBO: Asus Z87-pro | RAM: 24GB | OS: Windows 10 x86_64| Wheel: Logitech G25 with Playseat Challenge | VR: Oculus Rift DK2 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
ff googlen, je kunt een oudere versie van skype 7 installeren en dan werkt alles weer.
Pagina: 1