Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw bij Tweakers en ik heb gelijk een allereerste vraag, in algemene zin.

Wat is vandaag de dag jullie favoriete Smartphone merk en van het desbetreffende Smartphone merk, de beste Smartphone? Ik ben namelijk toe aan een nieuwe Smartphone, maar waar ik heel vroeger vaak Nokia kocht, hoeft het van mij vandaag de dag niet weer per se Apple, Samsung of Huawei te zijn. Nederland heeft vandaag de dag namelijk zoveel Smartphone merken te bieden.

Alvast bedankt voor jullie reacties,

Alle reacties

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Fairphone.

🌞🍃

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Hoi @Verwijderd,

Op het moment dat je een nieuw topic opende stond er allemaal informatie voorgekauwd die je het beste had kunnen invullen. Als je de vraag laat zoals hij nu is is de kans groot dat dit een opsomtopic wordt. Misschien handig om de vragen in kwestie alsnog in te vullen zodat wij je kunnen helpen in je keuze, een smartphone is immers een persoonlijke keuze en niet een kwestie van "de meeste stemmen". :)
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.

Wat is je budget?
Hoeveel wil je ongeveer uitgeven? Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Wat wil je er precies mee doen? Welke apparatuur heb je al? Wat verwacht je te kunnen gaan doen? Heb je specifieke eisen aan software die moet draaien?

Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11:53
Er is enorme keuze in modellen en merken, en sommige zijn breed georiënteerd (zoals Samsung), en sommige meer gericht op een niche (zoals CAT).

Als je niet weet wat je wil zou ik een goede all rounder adviseren rond de 350 Euro, bijvoorbeeld de Nokia 7 plus: product: Nokia 7 Plus

Overigens kun je hier op Tweakers toestellen vergelijken in de Pricewatch en naast elkaar zetten.

• Echt niet.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-11 18:17

Echt niet.

Gewoon niet.

Wist je dat de community bestaat uit allemaal individuen, en dat het geen dikke uniforme klont is die dus maar 1 favoriet merk heeft? Sommige individuen hebben een favoriet merk, sommigen maakt het niet echt uit. Je vraag is dus onmogelijk te beantwoorden. Wil je het beste merk kopen, koop dan een telefoon van elk merk.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Verwijderd welkom op Tweakers.

Je openingspost voldoet momenteel niet aan de wensen/eisen die we stellen aan een topic, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart en de post van @Slavy.

Daarnaast zijn smartphone merken erg persoonlijk. Er bestaat niet zoiets als 'beste smartphone' of 'beste merk'. Dit gaat dus gewoon een opsomtopic worden van mensen die hun toestel / merk gaan verdedigen. Hier komt dus een slotje op.

Zou je graag specifiek aankoopadvies willen hebben, lees dan even Welkom in Aankoopadvies Tablets en Telefoons door en open dan gerust een nieuw topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.