Vraag

• Lars M
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 04-01-2021
Mijn vraag
...
Mijn samsung galaxy note 4 ziet de oortjes niet via bluetooth ik doe exact wat de handleiding zegt. Ik probeerde dit ook al met de telefoon van mijn zusje (samsung galaxy a6
En de telefoon van mijn vader (samsung galaxy s7) aan de oortjes ligt het denk ik niet want ze laden gewoon normaal op waar kan dit aan liggen?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Als het op 3 telefoons niet werkt, doe je of iets fout of zijn de oortjes defect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:42
Ik was laatst bij een servicepunt van Huawei om mijn Freebuds ter reparatie aan te bieden omdat de balans van het geluid steeds naar het linker oordopje ging. Ik kreeg meteen een set nieuwe mee. Er schijnen heel veel problemen mee te zijn dus ze doen niet echt moeilijk met omruilen.

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:54

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Lars M welkom op Tweakers.

Om je beter te kunnen helpen is het handig om zoveel mogelijk informatie te geven over je probleem. Zou je dus eens aan kunnen geven welke stappen je allemaal uitvoert? Op die manier kunnen we kijken waar het (eventueel) mis gaat.

[ Voor 164% gewijzigd door rens-br op 13-09-2018 10:16 ]

• unreal0
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 01-06 15:31
Robert89 schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:06:
Ik was laatst bij een servicepunt van Huawei om mijn Freebuds ter reparatie aan te bieden omdat de balans van het geluid steeds naar het linker oordopje ging. Ik kreeg meteen een set nieuwe mee. Er schijnen heel veel problemen mee te zijn dus ze doen niet echt moeilijk met omruilen.
Naar welk servicepunt was je? Ik heb namelijk een rechter freebud waar nog amper geluid uitkomt. Ben je gewoon langsgegaan en kreeg je makkelijk nieuwe?

• Robert89
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 15:42
unreal0 schreef op zaterdag 15 september 2018 @ 14:40:
[...]

Naar welk servicepunt was je? Ik heb namelijk een rechter freebud waar nog amper geluid uitkomt. Ben je gewoon langsgegaan en kreeg je makkelijk nieuwe?
Fixables in Utrecht. Ik heb ze via Marktplaats gekocht van iemand die ze bij haar telefoon had gekregen. Veel moeite gedaan om nog een factuur los te krijgen bij haar voor de garantie maar daar hebben ze uiteindelijk niet eens naar gekeken. Er werd meteen een nieuwe uit de kast gepakt voor me. Ik zou het gewoon proberen.
Pagina: 1