You only live once, so enjoy the ride.
Krijg je er wel ruis uit als je het volume van de centerspeaker harder of zachter zet?
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
[ Voor 95% gewijzigd door worldfastest op 12-09-2018 20:44 ]
Surround signaal niet ingesteld. Wel aangegeven dat ik een center heb. Zal zo thuis even kijken of ik surround kan aanzetten.The Eagle schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:52:
Receiver opnieuw setup doorgenomen en aangegeven dat je nu ook een center hebt? En idd, een surround signaal voeren.
Op surround zetten werkte helaas ook niet
[ Voor 6% gewijzigd door worldfastest op 12-09-2018 19:33 ]
Surround optie werkt niet en ook geen ruis.JvS schreef op woensdag 12 september 2018 @ 18:51:
Neem ohms maakt niets uit. Maar je receiver moet wel op "surround" staan als je er stereo signaal aan geeft.
Krijg je er wel ruis uit als je het volume van de centerspeaker harder of zachter zet?
En als je zelf als laatste gereageerd hebt, dan graag je laatste post wijzigen ipv een nieuwe maken. Het heet hier geen Facebook
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ook al geef je aan dat je een center hebt, als jij je audio output op Stereo hebt staan (ook al heb je al input DTS/Dolby) blijft het stereo.
Probeer je audio uitvoer is op Dolby Digital, All Channel Stereo, Pro logic movie/music.
Dan zou de center het moeten doen.
Daarnaast heeft de setup van de receiver de mogelijkheid om speakers individueel harder/zachter te zetten. In deze setup geven de speakers een ruis en dan moet de center het ook doen.
Werkt dit allemaal niet, en werkt de center wel als je hem op je front left/right aan sluit dan kan jouw center kanaal nog wel is stuk zijn.
[ Voor 12% gewijzigd door NL_Scratch op 13-09-2018 09:06 ]
[ Voor 14% gewijzigd door Nibbz op 13-09-2018 09:08 ]
13:37
Op alle onkyo's die ik tot nu toe heb gebruikt (3) zit deze functie inderdaad. En inderdaad All Channel Stereo gebruiken als je geen surround input hebt.NL_Scratch schreef op donderdag 13 september 2018 @ 09:05:
Ik denk dat je, je audio setting op Stereo hebt staan in de receiver.
Ook al geef je aan dat je een center hebt, als jij je audio output op Stereo hebt staan (ook al heb je al input DTS/Dolby) blijft het stereo.
Probeer je audio uitvoer is op Dolby Digital, All Channel Stereo, Pro logic movie/music.
Dan zou de center het moeten doen.
Daarnaast heeft de setup van de receiver de mogelijkheid om speakers individueel harder/zachter te zetten. In deze setup geven de speakers een ruis en dan moet de center het ook doen.
Werkt dit allemaal niet, en werkt de center wel als je hem op je front left/right aan sluit dan kan jouw center kanaal nog wel is stuk zijn.
Thanks.. dat heeft gewerkt.
[ Voor 33% gewijzigd door worldfastest op 14-09-2018 19:09 ]
[ Voor 94% gewijzigd door teacher op 07-04-2019 10:52 ]