Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en programma's als Chrome en Word. De games die ik wil gaan spelen zijn veel Fortnite en CS:GO, maar ook spelletjes als Hurtworld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 500 euro, maar 520 is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de PC en monitor, SSD en zo is niet nodig, gewoon geld besparen waar het kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niet uit, zolang het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar ik zou het niet erg vinden om wat oudere componenten te gebruiken, als dat echt een stuk goedkoper is. (Denk aan 6de generatie Intel Cores of Geforce GTX 750) en qua beelscherm gewoon een normaal 1080p beeldscherm met oké kwaliteit.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
60FPS op Fortnite en CS:GO, settings maakt niks uit. Voor iets zwaardere games vind ik het niet erg wat lagere instellingen te gebruiken. Ik wil gewoon de beste bang for the buck, om het zo maar te zeggen.
Ik had al een kleine samenstelling gemaakt:
alvast bedankt!
Vooral gamen en programma's als Chrome en Word. De games die ik wil gaan spelen zijn veel Fortnite en CS:GO, maar ook spelletjes als Hurtworld.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Het liefst rond de 500 euro, maar 520 is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alleen de PC en monitor, SSD en zo is niet nodig, gewoon geld besparen waar het kan.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Merken maken mij niet uit, zolang het maar betrouwbaar is.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee, maar ik zou het niet erg vinden om wat oudere componenten te gebruiken, als dat echt een stuk goedkoper is. (Denk aan 6de generatie Intel Cores of Geforce GTX 750) en qua beelscherm gewoon een normaal 1080p beeldscherm met oké kwaliteit.
Ga je overklokken?
Ik ben het niet van plan.
Wat verwacht je van ons?[i]
60FPS op Fortnite en CS:GO, settings maakt niks uit. Voor iets zwaardere games vind ik het niet erg wat lagere instellingen te gebruiken. Ik wil gewoon de beste bang for the buck, om het zo maar te zeggen.
Ik had al een kleine samenstelling gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 3 1200 Wraith Stealth koeler Boxed | € 81,32 | € 81,32 |
| 1 | ASRock A320M-DGS | € 48,95 | € 48,95 |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1050 D5 2G | € 128,50 | € 128,50 |
| 1 | Seagate Barracuda, 1TB | € 39,95 | € 39,95 |
| 1 | Xigmatek Asgard | € 29,- | € 29,- |
| 1 | Philips 223V5LHSB2 Zwart | € 85,19 | € 85,19 |
| 1 | Team Group Elite TED48G2400C1601 | € 65,- | € 65,- |
| 1 | Corsair VS350 (80Plus) | € 30,25 | € 30,25 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 508,16 | |
alvast bedankt!