Wil voor mijn broer systeempje bouwen. Hij werkt er dagelijks op maar doet voornamelijk office dingen, mailen en wat youtube video's e.d. bekijken. De basics dus. Zeker geen fotobewerken, of video editen. Alleen maar basic stuff. Moet wel lekker snappie draaien en voorlopig jaren mee kunnen.
Wil graag -als dat niet af te raden is- zonder grafische kaart, dus CPU met grafische chip op moederbord. Heb ik dan juiste CPU/Moederbord gekozen of is een andere combi handiger. Budget is beperkt.
Moet 1 monitor aansturen en die 1e SSD schijf is voldoende voor hem. Af en toe zal ie een usbpoort gebruiken of een sticky uit te lezen. Liefst wel redelijk stil maar vooral betrouwbaar.
Ik heb zelf in een 2e PC die P G4560 draaien met stock koeler en ben verbaasd over de 'power'.
Voorgesteld systeem:
Wil graag -als dat niet af te raden is- zonder grafische kaart, dus CPU met grafische chip op moederbord. Heb ik dan juiste CPU/Moederbord gekozen of is een andere combi handiger. Budget is beperkt.
Moet 1 monitor aansturen en die 1e SSD schijf is voldoende voor hem. Af en toe zal ie een usbpoort gebruiken of een sticky uit te lezen. Liefst wel redelijk stil maar vooral betrouwbaar.
Ik heb zelf in een 2e PC die P G4560 draaien met stock koeler en ben verbaasd over de 'power'.
Voorgesteld systeem:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Pentium G4560 Boxed | € 59,- | € 59,- |
| 1 | MSI H310-A Pro | € 76,85 | € 76,85 |
| 1 | MS-Tech CA-0330 | € 25,90 | € 25,90 |
| 1 | Logitech HD Webcam C270 (Zwart) | € 21,01 | € 21,01 |
| 1 | Kingston HyperX Fury HX421C14FBK2/8 | € 87,68 | € 87,68 |
| 1 | be quiet! Pure Power 10 300W | € 42,29 | € 42,29 |
| 1 | Crucial MX500 2,5" 500GB | € 84,90 | € 84,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 397,63 | |
For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi