Mijn Airliners.net foto's
A bird in the hand is worth two in the bush - Aesop
wat voor pc hebbie dan?
hebbie em op OPENGL?
nieuwste Drivers?
nieuwste DirectX versie?
hebbie HL1.1.0.7?
ennuh hebbie je pc pas geinstalleerd? of alweer een tijdje geleden? en wat voor windows? 98/ME/2K ?
Verwijderd
Ik word er helemaal gek van, als er een beetje rook is is het helemaal niet te harden. Lijkt wel of alle resources worden weggevreten. OpenGl, D3D, verschillende resoluties, PS/2, USB muis, maakt geen ruk uit. Nieuwste drivers, clean install, geen verschil.
Ik heb ook GF1 DDR met een AMD, misschien heeft dat er iets mee te maken. Ik denk dat ik eens een versie of wat terugga in Detonator drivers want ik had er vroeger helemaal geen last van.
Grtz SP
is een goed idee jah, dat zou ook nog wel ns kunne helpenOp donderdag 19 juli 2001 14:16 schreef Sp het volgende:
knip knip
Ik denk dat ik eens een versie of wat terugga in Detonator drivers want ik had er vroeger helemaal geen last van.
Verwijderd
Tijdens het typen van het vorige bericht gloorde de hoopvolle inval dat het wel eens aan de detonators kan liggen, aangezien het de enige dingen zijn geweest die gewijzigd zijn.....Op donderdag 19 juli 2001 14:17 schreef McFlipp het volgende:
oke nog iemand met hetzelfde probleem had je geen problemen met de oudere det. drivers?
Ik ga eens terug naar de 6.xx serie.
succes,
SP
p.s. ben benieuwd naar jullie ervaringen!
Verwijderd
PS: gebruik search eens!!!!
[topic=146387]
Verwijderd
Verklaart echter nog niet waarom het ineens zo slecht is geworden. Of de implementatie van D3D is in de nieuwere detonator drivers veranderd.Op donderdag 19 juli 2001 14:42 schreef Gubbo het volgende:
Oke allemaal stoppen met zeuren en je video modus op opengl zetten. Dan is het afgelopen met de vertraging.
PS: gebruik search eens!!!!
P.S. Er lijkt toch wel erg veel interesse in dit onderwerp te zijn, dan lijkt me dat geblaat met de search enigzins overdreven.
SP
Het ligt idd aan de detonator drivers, maar het is wel op te lossenOp donderdag 19 juli 2001 15:13 schreef Sp het volgende:
[..]
Verklaard echter nog niet waarom het ineens zo slechter is geworden. Of de implementatie van D3D is in de nieuwere detonator drivers verandert.
P.S. Er lijkt toch wel erg veel interesse in dit onderwerp te zijn, dan lijkt me dat geblaat met de search enigzins overdreven.
SP
Verwijderd
Als steeds 2 dezelfde mensen blijfen reageeren met "Oke thx" of "heb ik al gedaan" dan loopt het aantal replys op natuurlijk wijsneusP.S. Er lijkt toch wel erg veel interesse in dit onderwerp te zijn, dan lijkt me dat geblaat met de search enigzins overdreven.
SP
ik heb dit sinds het begin.
sys spec:
amd 1200mhztjes 384mb intern
geforce2 MX
Verwijderd
Fijn dat je zo ontzettend inhoudelijk op het onderwerp bent ingegaan. Je reactie is zeer waardevol en een werkelijke toevoeging aan de tot nu toe interessante discussie. Ik spreek je graag nog eens bij een ander draadje!Op donderdag 19 juli 2001 15:34 schreef Gubbo het volgende:
[..]
Als steeds 2 dezelfde mensen blijfen reageeren met "Oke thx" of "heb ik al gedaan" dan loopt het aantal replys op natuurlijk wijsneus
m.v.g.
SP
euh BOEIEND?Op donderdag 19 juli 2001 15:34 schreef Gubbo het volgende:
[..]
Als steeds 2 dezelfde mensen blijfen reageeren met "Oke thx" of "heb ik al gedaan" dan loopt het aantal replys op natuurlijk wijsneus
daarvoor heet het een FORUM.. je weet wel. F-O-R-U-M
klinkt als: fooarum
jheez.. wat een zeikerds zijn er weer
Ik zeg alstijd foor-rumOp donderdag 19 juli 2001 16:31 schreef DSC het volgende:
[..]
euh BOEIEND?
daarvoor heet het een FORUM.. je weet wel. F-O-R-U-M
klinkt als: fooarum
jheez.. wat een zeikerds zijn er weer