Asus V8200 (Deluxe) & A7M266 problemen?

Pagina: 1
Acties:

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Iik heb deze combo maar heb mijn VGA kaart weer terug moeten sturen wegens incompatibiliteits problemen.... :( :'(
Ik krijg nu de ELSA Gladiac 920 (die wel werkt, heb ik al getest!!!). Nu was mijn vraag of er mensen zijn met dezelfde configuratie en ook met de V8200 problemen hebben...(zo ja wat voor problemen)
Tevens wilde ik de ervaringen van mensen weten met de ELSA Gladiac 920 (presteerd deze net zo goed?) :?
Alvast bedankt

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker

• maddog_rvo
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-04 14:13
oh oh die combinatie gaat mn vriend dus krijgen, ff vraagje wat had jij dan voor problemen ??

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Nee, hier werkt het perfect.

Heb je aan de AGP drivingstrengh instellingen in het bios gezeten?

Niet op voorraad.

• MaxPayne
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-01 22:15

MaxPayne

Supertweaker

Topicstarter
Nee, ik krijg deze kaart niet aan de praat (geeft geen beeld bij het booten, terwijl m'n PC gewoon doorgaat en m'n moederbord piept dan ook vaak!!!). Als ik de kaart er dan x keer uit heb gehaald, wil ie het wel eens doen, maar dan is m'n windows desktop verneukt met allerlei kleuren en strepen erdoor. Nu hadden ze bij de zaak waar de kaart gekocht is deze kaart opnieuw van koelpasta voorzien maar hij deed het hier nog steeds niet (ook niet in een Asus CUV4X!!!). Bij de winkel hebben ze uren demo's staan draaien op een Tyan bord en nog een ander merk zonder problemen!!!
Gelukkig heb ik morgen de ELSA Gladiac 920, maar daar wil ik graag wat meningen van hebben...

It's a plane, its a bird..no it's super tweaker