Model 3 LR AWD Solid Black / Black / Aero / Trekhaak - Bestelling 2-10 Leaseplan, 4-10 Tesla, RN 22-09, Nieuwe RN 25-11, VIN Yes, leverdatum: ?/?/19(?)
verschil zit em in de L2 cache... L1 cache is bij beiden 128k... L2 cache is bij Duron 64K en bij Thunderbird 256K... en dat levert een performance winst op... maar wat en hoe nu precies weet ik niet...
iemand?
iemand?
iig prijs
ennuh snelheid
verders weet ik et ook niet precies.. maybe et zelfde als Intel met zn Celeron?
ik heb zelf een duron800 die nu 1000 loopt.. ennuh ik vind et best..
mn pa heeft TB 1333, nouh zoveel verschil maakt et volgens mij niet uit..
ennuh snelheid
Verwijderd
Nu maakt Duron 1Ghz en TB1,33Ghz nog nie zoveel uit, maar w8 maar tot over 2 jaarOp donderdag 19 juli 2001 13:55 schreef DSC het volgende:
iig prijs
ennuh snelheid
jah keehOp donderdag 19 juli 2001 13:57 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
[..]
Nu maakt Duron 1Ghz en TB1,33Ghz nog nie zoveel uit, maar w8 maar tot over 2 jaar
Verwijderd
Op anandtech gelezen dat het verschil in performance ongeveer 10% is. Da's IMHO niks.
Zeker gezien het grote prijsverschil.
Verwijderd
Het verschil is groter dan 10%.. ik heb hier beide systemen al eens naast elkaar getest.. een 900Mhz Duron en een 1Ghz TBird.. naast het kleine verschil Mhz zijn die systemen dag en ancht verschil. Ik zie geen enkele Duron 1Ghz (als die er komt) ook op < 3 min een mp3 van 45min encoden...Op donderdag 19 juli 2001 18:49 schreef edwinx het volgende:
Op anandtech gelezen dat het verschil in performance ongeveer 10% is. Da's IMHO niks.
Zie ook -> http://gathering.tweakers.net/forum/find + [PM] faq.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()