Toon posts:

Snel 64MB PC100/133 RAM kopen? Waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik woon in Nijmegen, maar plaatselijk is 't allemaal 70+ piek, terwijl ik online al voor 35 piek zie, alleen ik moet/wil 't snel hebben (voor iemand anders) en nou vroeg ik me af waar kan ik snel en goedkoop voor max. 50 piek (incl. verzendkosten) dat geheugen kopen.

En begin me nou niet over de pricewatch, daar heb ik allang gekeken, maar staat natuurlijk niet hoe snel je de zooi thuis kunt verwachten. Ik weet bv. bij Queensystems isset goedkoop, ook goedkope verzendkosten, maar moet je wel minstens een week wachten ;(

Verwijderd

Moet het geheugen snel zijn of de levering?
Waarom maar 64mb?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Nou ik heb et nog niet voor 35 piek gezien.
Maar Gistron.com levert snel.

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:45 schreef KillerAce_NL het volgende:
Nou ik heb et nog niet voor 35 piek gezien.
Maar Gistron.com levert snel.
...als het op voorraad is... Niemand wil tegenwoordig 64mb meer... dus het kan best zijn dat het aardig schaars is.

Verwijderd

Topicstarter
De levering moet idd snel zijn.

En 64MB omdat 't een oudere pc is en die mensen niet veel geld willen uitgeven en volgens mij 32 + 64MB wel wat uitmaakt bij hun (die HD ratelt maar door)

Verwijderd

mycom.nl levert altijd snel... Ik heb nog nooit meegemaakt dat het niet de volgende dag binnen was (wel voor 15:00 bestellen)

Je kunt het beste even bellen of ze het op voorraad hebben, dan kun je het gelijk bestellen.

NB Vaak is 128mb maar 5,- of 10,- duurder dan 64mb!

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 14:23
Heheheh, gewoon meteen gaan voor 256 mb >:) dat kost ook nog maar pindakaas en bananen ofzo...

Verwijderd

Topicstarter
Neu, kijk maar in de pricewatch... 64MB is echt wel de helft van 128MB ;)

ps. ik zal eens bellen

Verwijderd

Gistron.com:

64mb pc133 OEM geheugen: 55,-
128mb pc133 OEM geheugen: 55,-

Da's inderdaad bijna de helft ja >:)
Pagina: 1