Force-feedback joystick

Pagina: 1
Acties:

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18:03

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Aangezien ik morgen ongeveer 400 piek te besteden heb als gevolg van mijn verjaardag vandaag (bedankt voor de felicaties :)), zit ik te peinzen of het de moeite waard is een force-feedback joystick aan te schaffen.

Een stuurtje is voor mij overkill, dat is eigenlijk alleen praktisch bij racesims die ik niet veel speel. Flight- en spacecombatsims willen daarentegen met enige regelmaat op mijn scherm voorbij komen... :)

Ik heb dus enkele vragen:

- zijn er wel genoeg spellen die force-feedback ondersteunen? Als er niet zoveel spellen zijn dan kan ik net zo goed mijn normale joystick houden

- welke ff-joystick valt aan te raden?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

(PS: Als iemand een betere bestemming weet voor mijn geld, don't hesitate to say so!)

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Ik kan het je niet echt aanraden.. welke spellen speel je tegenwoordig met een joystick?? Ik speel alleen flightsims met een joystick... en veel van die zijn niet een FF compatible. Ik heb toevallig eenFF stuurtje van M$. Het grappige was dat het stuurtje tekeer ging bij Soldier of fortune. was wel lache...

:?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Niet echt de moeite waard dus. Dat idee had ik ook al wel een beetje... maar ja, ik wil die 400 piek natuurlijk toch wel spenderen aan m'n computer - of het nou soft- of hardware is, I don't care, maar het uitgeven aan de computer is iets wat zeker zal (en moet) gebeuren!! >:)

• soepkip
  • Laatst online: 20-01 20:10

soepkip

Kratjes kunnen nu ook voorin

ik heb een tijdje geleden die microsoft sidewinder force feedback retail nog gekocht voor 120 piek,in een zaakje naast de macro in a'dam.
ik speel ook niet veel met een pretstok en daarom vondt ik het altijd een beetje duur (wingcommander vondt ik altijd wel leuk) maar die kon ik voor die prijs niet laten liggen

Beste film ooit

• DeX
  • Laatst online: 13-01 09:52

DeX

Jij hebt 400 piek als kado... Ik kreeg een razor boomslang 2000 kado... Ik ben er erg blij mee en als je iets voor je spellen witl is dit het wel. Of een FF stuurtje.. of een FF muis :?

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Met m'n muis (Logitech Optical Wheelmouse) ben ik al erg tevreden, thank you very much.

Een stuurtje is niets voor mij want ik spel zeer zelden racesims. En stuurtjes zijn eigenlijk alleen voor racesims handig.

En een FF muis vind ik echt onzin... dat ze ooit zoiets bedacht hebben... |:(

<edit> PS: Kan een modje svp de topictitel aanpassen naar zoiets als 'Verjaardagsgeld besteden... waaraan?' Thank you very much... :) </edit>

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
'k heb net zelf voor inkoop prijs de FFB2 kunnen krijgen :P .

Heb ook de Combat flight sim 2.0 en die twee samen is echt reuze lol.

Die ffb2 is helemaal het einde, wat een klappe komen er uit dat ding niet te geloven.
Dus halen die MS ffb2 machtig ding !!

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Wildfire

Wildfire

Joy to the world!

Topicstarter
Topic kan dicht. Ik heb mijn geld dus niet gespendeerd aan een joystick. Integendeel, er zit nu een Pinnacle PC-TV Pro tv-kaart in m'n PC... tot mijn uiterste tevredenheid overigens... :)

Pagina: 1