Vraag

• Xearox
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-07-2021
Hallo allemaal,

Ik heb op dit moment een S7 Edge welke licht beschadigd is en verder niet al te veel gebreken vertoont. Nu kan ik voor 575 euro een S9 kopen. Simonly mét verzekering. Ik vind de S9 een mooi toestel maar weet niet goed of het genoeg innoveert ten opzichte van de S7.

Nu zal binnenkort de S10, of hoe het apparaat ook zal heten, uitkomen. Ik weet niet goed of ik beter kan wachten op dit toestel, of nu, voor deze prijs een S9 kan kopen. Budget ligt rond de 700-750 euro. Dé reden dat ik een S10 zou kopen zou zijn dat dit (hoop ik) een volledig nieuw ontwerp is. Op internet lees ik hele wisselende dingen over het upgraden van de S7 naar de S9. Is er hier iemand met ervaringen? Of mensen die me kunnen helpen met deze keuze? Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben, dan vraag hier gerust om!

Alvast bedankt!

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13:18
Wat denk je dat ze gaan veranderen met de S10 in het design?
Ik verwacht niets zo drastisch als de S7 naar S8 wijziging met de 18:9 verhouding en randloos.

Maar je kunt gewoon wachten tot de 10 er is en als het niet bijzonder is alsnog de 9 kopen, die zal dan ook weer wat goedkoper geworden zijn.

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Sorry kon het niet laten..
Ik zou wachten op de S11... O-)

Zonder te dollen, er verschijnen binnenkort heel wat nieuwe modellen. Niet alleen van Samsung, denk aan Google (Pixel 3) of Oneplus (6t).

Ofwel, mocht je geen haast hebben: een maand of twee wachten op deze nieuwe modellen.

• Arjant2
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 13:26
De S10 gaat sowieso tot het voorjaar van 2019 duren, dus dat duurt nog wel een tijdje.
De S10 heeft waarschijnlijk de vingerafdrukscanner in het scherm ipv aan de achterkant. Verder zal het design waarschijnlijk weinig afwijken van de S8 en S9 dus daarvoor hoef je het niet te doen.

• Maarten21
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10-11 21:54
Om het nog moeilijker te maken, op de s9 krijg je deze week 100 euro terug van Samsung :)