Is het überhaupt mogelijk dat je een mail ontvangt met de verkeerde datum er op en hij dus op die datum gesorteerd wordt in de mail-inbox.
Probleem doet zich voor dat iemand niet reageerde op een mail, er is steeds gekeken of er een antwoord kwam, maar nu veel later (b)lijkt dat hij toch gereageerd had?
Mail ontvangen op iPad, waarschijnlijk verstuurd met Windows.
De vraag is eigenlijk hoe ik uit kan vinden op welke datum de server de mail verstuurd heeft.
Is dit de datum die in de mail staat of kan ik ergens de exacte serverdatum vinden via via?.
Ik hoef geen tips over antidateren, wel over of dit kan en hoe ik dat uit kan zoeken.
Wat ik vind hierover is óf gedateerd, óf een welles-nietus verhaal.
Alvast bedankt.
Probleem doet zich voor dat iemand niet reageerde op een mail, er is steeds gekeken of er een antwoord kwam, maar nu veel later (b)lijkt dat hij toch gereageerd had?
Mail ontvangen op iPad, waarschijnlijk verstuurd met Windows.
De vraag is eigenlijk hoe ik uit kan vinden op welke datum de server de mail verstuurd heeft.
Is dit de datum die in de mail staat of kan ik ergens de exacte serverdatum vinden via via?.
Ik hoef geen tips over antidateren, wel over of dit kan en hoe ik dat uit kan zoeken.
Wat ik vind hierover is óf gedateerd, óf een welles-nietus verhaal.
Alvast bedankt.
Stay away from negative people, they have a problem for every solution.