Beste,
Ik doe dit voor een familielid.
Hij heeft een Nokia 6 (2018) gekocht en daarop back up van Whatsapp geplaatst.
Hiervoor had ie een Moto G4 en daar zat ook Whatsapp.
Na het inladen van de back up op de Nokia 6 (2018) ontdekte hij dat groot aantal foto's beschadigd zijn. Gelukkig zijn de gesprekken compleet en onbeschadigd.
Op de computer worden de foto's op de Nokia 6 (2018) ook als beschadigd weergegeven.
Welke opties zijn er?
1
Op Nokia 6 (2018): Whatsapp verwijderen en herinstalleren.
Echter hij is bang dat hiermee berichten niet meer valt terug te halen.
of
2
Op Moto G4: Simkaart terugplaatsen in Moto G4 en op Moto G4 Whatsapp back-up naar Google Drive uploaden.
En vervolgens simkaart weer terugplaatsen en op de Nokia 6 (2018) back up ophalen.
of
3
Nokia (2018) volledig herinstalleren (een reset), Whatsapp installeren en back up terugplaatsen
Wie kan mij uit de brand helpen.
Met vriendelijke groet,
MedionAkoya
Ik doe dit voor een familielid.
Hij heeft een Nokia 6 (2018) gekocht en daarop back up van Whatsapp geplaatst.
Hiervoor had ie een Moto G4 en daar zat ook Whatsapp.
Na het inladen van de back up op de Nokia 6 (2018) ontdekte hij dat groot aantal foto's beschadigd zijn. Gelukkig zijn de gesprekken compleet en onbeschadigd.
Op de computer worden de foto's op de Nokia 6 (2018) ook als beschadigd weergegeven.
Welke opties zijn er?
1
Op Nokia 6 (2018): Whatsapp verwijderen en herinstalleren.
Echter hij is bang dat hiermee berichten niet meer valt terug te halen.
of
2
Op Moto G4: Simkaart terugplaatsen in Moto G4 en op Moto G4 Whatsapp back-up naar Google Drive uploaden.
En vervolgens simkaart weer terugplaatsen en op de Nokia 6 (2018) back up ophalen.
of
3
Nokia (2018) volledig herinstalleren (een reset), Whatsapp installeren en back up terugplaatsen
Wie kan mij uit de brand helpen.
Met vriendelijke groet,
MedionAkoya
[ Voor 7% gewijzigd door MedionAkoya op 12-09-2018 19:03 ]
Trein?