Ondanks dat hete idee wat afgezaagd is wilde ik het toch een keer proberen. Staalwol aansteken en ronddraaien op een goede locatie. Eigenlijk wilde ik een selectie van 3 of 4 foto's in deze testcase zetten, na overleg met een mod nu bijna alle foto's van de fotosessie geplaatst. Nu zijn er van drie standpunten 2 of 3 verschillende foto's.
Van foto 1 en 2 vind ik de eerste het mooiste ondanks dat de kadering aan de linkerkant krap is. Dit heb ik bij de tweede foto met een iets anders standpunt proberen weg te krijgen.
Bij 3, 4 en 5 heeft 4 mijn voorkeur en dat komt voornamelijk door de minder vonken, Minder spectaculair, strakker en meer symmetrisch.
Bij de laatste foto's ga ik zelf voor 8, omdat ik daar het gevoel heb echt in de vuurregen te staan. Bij 6 werd het staalwol niet zo hard rondgedraaid waardoor er een soort van koepel ontstond, dit is bij 7 minder gelukt. 8 was de laatste van de sessie en heb ik met opzet de sluiter wat eerder open gegooid.
Achteraf had ik graag ook nog een foto gemaakt waarbij ik meer ingezoomd had , dit geeft een erg spectaculair gezicht. Natuurlijk kan ik dit doen door onderstaande foto's bij te snijden. Echter ben ik er dan zelf van dat ik dat dan meteen had moeten doen.
Onze zelfgemaakt 'garde' had meerdere reparaties nodig, gewoon door gefikt.
1.
SteelWool_Tunnel1 by Roger Wilco, on Flickr
2.
SteelWool_Tunnel2 by Roger Wilco, on Flickr
3.
SteelWool_Tunnel3 by Roger Wilco, on Flickr
4.
SteelWool_Tunnel4 by Roger Wilco, on Flickr
5.
SteelWool_Tunnel5 by Roger Wilco, on Flickr
6.
SteelWool_Tunnel6 by Roger Wilco, on Flickr
7.
SteelWool_Tunnel7 by Roger Wilco, on Flickr
8.
SteelWool_Tunnel8 by Roger Wilco, on Flickr
Verbrand gereedschap:
Verbrande garde by Roger Wilco, on Flickr
Van foto 1 en 2 vind ik de eerste het mooiste ondanks dat de kadering aan de linkerkant krap is. Dit heb ik bij de tweede foto met een iets anders standpunt proberen weg te krijgen.
Bij 3, 4 en 5 heeft 4 mijn voorkeur en dat komt voornamelijk door de minder vonken, Minder spectaculair, strakker en meer symmetrisch.
Bij de laatste foto's ga ik zelf voor 8, omdat ik daar het gevoel heb echt in de vuurregen te staan. Bij 6 werd het staalwol niet zo hard rondgedraaid waardoor er een soort van koepel ontstond, dit is bij 7 minder gelukt. 8 was de laatste van de sessie en heb ik met opzet de sluiter wat eerder open gegooid.
Achteraf had ik graag ook nog een foto gemaakt waarbij ik meer ingezoomd had , dit geeft een erg spectaculair gezicht. Natuurlijk kan ik dit doen door onderstaande foto's bij te snijden. Echter ben ik er dan zelf van dat ik dat dan meteen had moeten doen.
Onze zelfgemaakt 'garde' had meerdere reparaties nodig, gewoon door gefikt.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Verbrand gereedschap: