Mac book Pro batterij dilemma

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Mijn vraag

Ik heb van het begin af aan al problemen met mijn macbook en dan met name met de batterij. Ik dacht eerst nog van hij zou net nieuw zijn en moet eerst 10x volledig opladen. Maar het probleem blijft.
Batterij loopt zeer snel leeg. Ik heb bijvoorbeeld een paar uur op internet gezeten en ben bij 100% begonnen. een uur later 90% volgend uur 85% en elk uur gaat er ongeveer 15-20% batterij af bij gewoon normaal internet gebruikt.
Vervolgens ben ik op vakantie gegaan heb de laptop dichtgeklapt. stond nog 50% ongeveer. Toen in terug kwam wilde mijn macbook niet meer opstarten. Vervolgens adapter er in, opgestart, staat de datum er nog van de dag toen ik wegging en moest ik de klok resetten. soms als ik het beeld open krijg ik ook een ruis in het scherm voor paar seconden. Ik heb eerder een macbook gehad wat mij prima beviel. Maar die nieuwe met Touch Bar is tot nu toe niet wat ik had verwacht.

Relevante software en hardware die ik gebruik

Taco book pro 13 inch 2017
Mac OS high Sierra 10.13.6 (17G65.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb

apple store meerdere malen gebeld. hebben alle mogelijke resets gedaan, zonder resultaat. Nu vervolg stap naar apple store.

Iemand idee wat het zou kunnen zijn en of het oplosbaar is? of ervaring met deze problemen
...

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 15:45

nelizmastr

Goed wies kapot

En welke browser gebruik je? Als het Chrome is, dan verbaast het me weinig. Dat is een notoire slurper op Mac. Enige oplossing daarvoor is Safari gebruiken als primaire browser en klagen bij de Chrome devs.

Maar goed, ga er inderdaad mee naar de Apple store en laat er iemand naar kijken. Kan zomaar zijn dat je een maandagmorgen accu hebt.

I reject your reality and substitute my own