Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1114985

Topicstarter
Ik heb perrongeluk de map "camera" verwijderd en nu kan ik geen foto's van mijn gsm zien via het aansluiten aan de computer...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DukeBox
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:49

DukeBox

Voor je 't weet wist je 't nie

Als je een nieuwe foto maakt wordt deze maakt vaak automatisch weer aangemaakt.

Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Hey DudeBox, het probleem is dat mijn gsm zegt het is in die map, en kijk ik via de mappen die hij aangeeft, dan is er helemaal geen map "camera" meer te zien. En dat is al enkele maanden zo, maar omdat ik nu echt een belangrijke foto moet backuppen vraag ik het nu pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
En de foto is op de telefoon zelf nog wel te zien? Kun je hem dan niet, bijvoorbeeld via e-mail, met jezelf delen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja op de gsm is hij nog te zien. En ga eens proberen via wetransfer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nilltris
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-06-2023
Dat is overigens geen oplossing voor je probleem maar wel een workaround. Waarschijnlijk is de oplossing dat je telefoon in de verkeerde 'USB modus' staat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 00:11

g0tanks

Moderator CSA
Moet je niet in de DCIM map kijken o.i.d.?

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Kan zijn dat je thumbnail cache niet leeggemaakt is, dan staan alle fotos er nog. maar als je ze probeert te openen op de telefoon, dan krijg je de melding dat de foto niet meer kan bereiktworden.

Of je heb de map op het interne geheugen gewist en de fotos staan op externe opslag. Gewoon mailen naar jezelf vanop telefoon is makkelijkste, geen wetransfer nodig

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Pagina: 1