Zoals iedereen tegenwoordig weet heb je recht op een vergoeding als je vlucht flinke vertraging heeft of gecancelled wordt. Er zijn veel bedrijven die je hierbij no-cure, no pay mee helpen, van zo'n dienst heb ik al een aantal keer met succes gebruik gemaakt. De laatste keer echter heb ik de conclusie getrokken dat ik het zelf wil gaan doen. De kosten zijn namelijk best hoog. EUClaim bijvoorbeeld schermt op hun website met 29%, maar in de kleine letters komt hier nog eens bijna 30 euro bovenop. In mijn meest recente geval heb ik recht op €250 euro vergoeding en EUClaim wil hier bijna 100 euro voor. Die steek ik liever in mijn eigen zak. Maar het moet me niet meer dan 4 uur gaan kosten, ik twijfel of dit realistisch is.
Heeft iemand hier ervaring met het zelf claimen bij de airline?
Ik heb alle brieven die EUClaim eerder namens mij verstuurd heeft dus die zou ik vrij makkelijk moeten kunnen aanpassen. Enige wat me lastig lijkt is de juiste persoon vinden aan wie ik mijn brief moet richten. Moet ik zo'n brief bijvoorbeeld aangetekend versturen of zijn airlines niet zo sneaky om niet-aangetekende brieven te negeren?
Mijn vlucht staat nog niet op https://tijdelijk.ilent.n...tengewone_omstandigheden/ en de formulieren van EUClaim en hun concurrenten geven aan dat ik waarschijnlijk recht heb op een vergoeding. Het gaat me in dit topic niet om mijn vlucht specifiek, maar meer om algemene ervaringen met het claimen bij airlines.
Heeft iemand hier ervaring met het zelf claimen bij de airline?
Ik heb alle brieven die EUClaim eerder namens mij verstuurd heeft dus die zou ik vrij makkelijk moeten kunnen aanpassen. Enige wat me lastig lijkt is de juiste persoon vinden aan wie ik mijn brief moet richten. Moet ik zo'n brief bijvoorbeeld aangetekend versturen of zijn airlines niet zo sneaky om niet-aangetekende brieven te negeren?
Mijn vlucht staat nog niet op https://tijdelijk.ilent.n...tengewone_omstandigheden/ en de formulieren van EUClaim en hun concurrenten geven aan dat ik waarschijnlijk recht heb op een vergoeding. Het gaat me in dit topic niet om mijn vlucht specifiek, maar meer om algemene ervaringen met het claimen bij airlines.