Ik heb al een wireless V-MODA Headset waar ik onwijs blij mee ben en veel gebruik bij het DJ-en, nu ben ik echter op zoek naar een setje oordoppen die klein, licht en zweetbestendig zijn waar ik intensief mee kan sporten (en dus zweten) zoals kickboxen en krachttraining. De headset valt hiermee vaak af door het gewicht dus ik zoek oortjes die goed blijven zitten, 3-4 uur mee gaan (en kan opladen in een case) + werken met Spotify (ik zie dat sommigen enkel werken met Google Music... bah!).
Ik heb al een aantal oortjes gevonden en zoek mensen die hier ervaringen mee hebben, het liefst icm. intensief sporten.
deze heb ik op het oog:
Bang & Olufsen BeoPlay E8 Grijs
+mooi design
+water/zweet bestendig
+noise cancelation (volgens re iews wel, productomschrijving zegt van niet... huh?)
-blijkt vaak uit te vallen bij sporten(volgens cool blue reviews)
Jabra Elite Sport 4.5u Zwart
+lange batterijduur
-groot/bulky
-geen noise cancelation
Bose SoundSport Free Wireless Zwart
+zweet bestendig
-design
-bulky
- geen noise cancelation
opgesomd heb ik de voorkeur voor de B&O oortjes vanwege de touch oppervlakte en "transparant modus" en het mooie ontwerp. Graag hoor ik jullie ervaringen met een van deze of een andere goede aanrader om te testen, ik kan cool blue de oortjes terugsturen dus ben niet bang om er een aantal tegelijk te kopen om te testen!
Help me out
Ik heb al een aantal oortjes gevonden en zoek mensen die hier ervaringen mee hebben, het liefst icm. intensief sporten.
deze heb ik op het oog:
Bang & Olufsen BeoPlay E8 Grijs
+mooi design
+water/zweet bestendig
+noise cancelation (volgens re iews wel, productomschrijving zegt van niet... huh?)
-blijkt vaak uit te vallen bij sporten(volgens cool blue reviews)
Jabra Elite Sport 4.5u Zwart
+lange batterijduur
-groot/bulky
-geen noise cancelation
Bose SoundSport Free Wireless Zwart
+zweet bestendig
-design
-bulky
- geen noise cancelation
opgesomd heb ik de voorkeur voor de B&O oortjes vanwege de touch oppervlakte en "transparant modus" en het mooie ontwerp. Graag hoor ik jullie ervaringen met een van deze of een andere goede aanrader om te testen, ik kan cool blue de oortjes terugsturen dus ben niet bang om er een aantal tegelijk te kopen om te testen!
Help me out