Op zoek naar Wireless Oordopjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lunaticz0r
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03-12-2024
Ik heb al een wireless V-MODA Headset waar ik onwijs blij mee ben en veel gebruik bij het DJ-en, nu ben ik echter op zoek naar een setje oordoppen die klein, licht en zweetbestendig zijn waar ik intensief mee kan sporten (en dus zweten) zoals kickboxen en krachttraining. De headset valt hiermee vaak af door het gewicht dus ik zoek oortjes die goed blijven zitten, 3-4 uur mee gaan (en kan opladen in een case) + werken met Spotify (ik zie dat sommigen enkel werken met Google Music... bah!).

Ik heb al een aantal oortjes gevonden en zoek mensen die hier ervaringen mee hebben, het liefst icm. intensief sporten.

deze heb ik op het oog:

Bang & Olufsen BeoPlay E8 Grijs
+mooi design
+water/zweet bestendig
+noise cancelation (volgens re iews wel, productomschrijving zegt van niet... huh?)
-blijkt vaak uit te vallen bij sporten(volgens cool blue reviews)

Jabra Elite Sport 4.5u Zwart
+lange batterijduur
-groot/bulky
-geen noise cancelation

Bose SoundSport Free Wireless Zwart
+zweet bestendig
-design
-bulky
- geen noise cancelation

opgesomd heb ik de voorkeur voor de B&O oortjes vanwege de touch oppervlakte en "transparant modus" en het mooie ontwerp. Graag hoor ik jullie ervaringen met een van deze of een andere goede aanrader om te testen, ik kan cool blue de oortjes terugsturen dus ben niet bang om er een aantal tegelijk te kopen om te testen!

Help me out :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, AUD > CEA.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 1114925

Misschien een RHA MA750 wireless of Urbanears Jakan? Ik sport intensief met de gewone MA750, perfect! Audio-Technica heeft ook een nieuwe 'true wireless' in-ear waarmee je wél zou moeten kunnen sporten, in tegenstelling tot veel (zo niet alle) andere true wireless toestellen.

• lunaticz0r
Helaas zijn alle 3 met draad, en dus niet echt wireless... Bedankt voor de info!

• mithe
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:20
Ik zie ze er niet tussen staan maar Airpods van Apple?
Op de oortjes zelf kan je geen muziek zetten, maar als je telefoon in de zak/buurt is, dan is dat geen probleem. Maakt niet uit of je telefoon android of whatever is, als het maar bluetooth heeft.

De oortjes gaan makkelijk 5 uur mee en worden in de case opgeladen.

Verder zitten ze heel goed, en kan je er uitstekend hard mee headbangen, hardlopen, etc
De geluidskwaliteit is ook gewoon uitstekend.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-06 05:58
Ik heb nu enige tijd tijd de bose soundsport free en ze bevallen mij heel goed. Ik heb ze aangeschaft voor fitness. En met de zomer die we hebben gehad zijn ze goed op de proef gesteld met zweet.
Ook is de geluidskwaliteit zeer goed en zeker voor die kleine oortjes.
Het design is zeker wat van te zeggen maar dat weegt niet op tegen de voordelen die ik er mee heb.
Met de app kun je je oortjes zoeken als je ze ergens hebt laten liggen. Ik heb het altijd een overbodige functie gevonden, tot een paar weken geleden. Na enig zoeken die functie gebruikt en kwam ik er achter dat ik ze op de sportschool had laten liggen.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• lunaticz0r
Ik heb e Soundsport nu bestelt, ik had de Bang &. Olafson gekocht maar waren net niet goed genoeg qua fit. Ik ga morgen de Soundsport testen, bedankt!

De airpods zitten ruk in mijn oor haha, die vielen direct uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lunaticz0r
Helaas waren de B&o totaal niet goed voor sport, daarna heb ik de Bose Soundsport Free gehaald, erg goede pasvorm en bleven onwijs goed zitten tijdens boksen, echter hadden deze last van heel veel verstoringen tijdens het luisteren en heb deze dus ook teruggestuurd. nu rest mij de vraag of er nog een andere set is die deze 2 problemen oplost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
Die problemen die je noemt met de bose had ik niet verwacht. Ook omdat ik hier zelf helemaal geen last van heb.
Heb je gekeken of de nieuwste firmware was geïnstalleerd?
Dit heb ik bij aanschaf ook moeten doen. Na de update werkten ze vlekkeloos en dat is nu nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lunaticz0r
Hey Marc, helaas waren het de nieuwste updates (duurde trouwens enorm lang en crashte twee maal voor het gelukt was)... ik had het ook niet verwacht, wat enorm kut is want het zijn tot nu toe (ik heb onderhand, Bose, bang & olafson, Samsung & Jabra in gebruik lol) de best klinkende oortjes naast de b&o (maar deze zaten voor geen meter). Ik zou dus direct kiezen voor de Bose's zonder die connectie issues... ik test nu de Jabra Elite sports en die bevallen.... tja.. matig... geluid is meh, comfort is oké... maar nee geen 200 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
Dat lange updaten ken ik. Er is via bose een updater te installeren op je pc of laptop. Dit versnelt het aanzienlijk. Ik heb al verschillende in ears gehad van bose en het draagcomfort maakt het inmiddels dat ik meteen voor bose kies.

Jammer dat je nog niet hebt gevonden wat je zoekt. Ik had gehoopt voor je dat de bose oortjes aan je eisen kunnen voldoen. Zo blijf je zoeken.

Pagina: 1