Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:10
Hallo allemaal

Ik moet nu met een telefoon van mijn werk gaan rondlopen in het kader van bereikbaar zijn. Ik heb geen zin om met 2 mobieltjes rond te lopen, en mag niet de dualsim functie van mijn oneplus 3 gebruik ivm beveiligingsissues.

Nu was ik van plan mijn op3 door te laten schakelen naar de J5 (werk phone), alleen om nu steeds tijdens het starten en stoppen van mijn werk me aan te melden of af te melden voor het doorschakelen heb ik geen zin in. Is er een functie in Android of een app die dit kan dat jullie weten?

Andere suggesties om mee bereikbaar te houden voor privépersonen als ik aan het werk ben/met mijn werktelefoon rondloop ?

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Via provider kan je kiezen:
- als je signaal hebt en je neemt niet op -> voicemail of ander nummer
- als je geen signaal hebt -> voicemail of ander nummer.

Aangezien mijn werk halve signaal bunker is gebruik ik de 2e optie, schakelt de provider automatisch door als ik geen signaal heb naar mijn SIP account op telefoon (wifi heb ik wel, gsm signaal niet)

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

• wowly
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 08:10
Duidelijk. Maar wat ik eigenlijk zoek is dat ik alleen op bepaalde (herhaalde) tijden doorschakel.

PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw

Anoniem: 93248

Andere insteek; wordt je vaak gebeld op je privételefoon?
Ik merkte dat ik mijn privétoestel amper gebruikte tijdens werktijden, die laat ik tegenwoordig dus gewoon thuis. Mocht ik overdag dan alsnog gebeld zijn dan bel ik later wel even terug. Kritische contacten zoals de oppas/school hebben beide nummers, met mijn werknummer als #1.

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Volgens mij kan je het instellen met de app Tasker. Ik heb geen Android dus kan het niet voor je uitproberen.
https://play.google.com/s...sch.android.taskerm&hl=en