Kop staart botsing maar slachtoffer rijdt door

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06 13:48
Goedemorgen,

Stond in de file (weg liep iets naar beneden dus auto gaat langzaam rollen als hij in zijn vrij staat of als je koppeling hebt ingedrukt) en was afgeleid door een auto naast mij, na 2 sec hoorde ik een tik en zag ik voor mij dat ik tegen de voorligger reed (niet hard maar wel hard genoeg om te voelen dat er iets niet klopte). ik geef toe dat ik niet genoeg afstand heb gehouden.

De voorligger stopte echter niet en stapte niet uit, die reed zachtjes door en ook toen ik er naast ging rijden keek die niet op of om.

Ik heb dus redelijk zacht zijn trekhaak geraakt en mijn kentekenplaat heeft een deukje (niks ernstigs) maar kon geen papieren invullen omdat hij niet stopte, geen gebaar maakte om mee te rijden en niet op keek toen ik naast hem reed. heb geen dashcam en weet zijn kenteken ook niet meer.

Mijn vraag: kan die persoon alsnog later met een schadeclaim komen? en in hoeverre heeft hij schade als ik alleen licht de trekhaak heb geraakt? en waarom zou hij door rijden? zou hij zelf niks hebben gevoeld? mijn auto is een koekblik van 850kg, maar een zachte tik moet je toch voelen?

please advice.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 15-06 11:01
Kentekenplaat en trekhaak -- is dat alles aan 'schade' ?

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• True
  • Niet online

True

Dislecticus

Ik zoiets twee keer mee gemaakt. Een keer net zoals jij met een miminume snelheid op een trekhaak gereden bij een verkeerslicht, niemand schade.

Een keer als voorste een kop-staartbotsing gehad terwijl ik een trekhaak heb. De middelste auto (achter mij) lag bijna helemaal in elkaar, voorkant aan gort en koelvloeistof overal, mijn auto piek fijn in orde. Lang leve de trekhaak.

Enfin, ik zou me er geen zorgen over maken, eventueel kun je melding maken bij de politie dan ben je helemaal goed bezig.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xinix03
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-06 14:35
Ik zou me er niet druk om maken. Vertel je verhaal even bij je verzekeraar zodat het i.i.g. bekend is bij hun, mocht er ooit nog een claim komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sdreeg
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-12-2024
Netjes van je dat je geprobeerd hebt om de schade te regelen, maar kennelijk heeft hij niks gevoeld/gemerkt. Als je alleen zijn trekhaak hebt geraakt, zal zijn schade ook nihil zijn.

Je hebt je best gedaan, meer kun je niet doen. Laat het verder zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-06 21:45

mvz

muziek verslaafde

Stel dat die andere partij wel een dashcam heeft, en misschien zelfs achter. En jij staat erop met kenteken en een duidelijk tikje.. dan *is* er een kans dat je er alsnog iets van hoort. Theoretisch zou die persoon het dan zo kunnen draaien dat jij doorgereden bent na een aanrijding..

Of dat ook gebeurt, en of die persoon een dashcam heeft blijft gissen.
In het vervolg dus altijd even het kenteken noteren, of waar nodig toch kijken of je contact kan krijgen middels
optische signalen.

Voor nu is het te laat, en kan je eigenlijk niet zoveel anders dan afwachten.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wannial
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-06 13:21
als je een trekhaak geraakt heb en jij alleen een deuk hebt in je trekhaak dan kan je er bijna vergif op innemen dat de tegenpartij het nooit gaat weten dat je hem geraakt hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
D_Jeff schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:31:
Kentekenplaat en trekhaak -- is dat alles aan 'schade' ?
ik heb schade aan mijn kentekenplaat en die persoon had een trekhaak, ik zag ook vanuit mijn auto geen schade aan zijn bumper of kenteken dus ik ben haast wel zeker dat ik alleen de trekhaak heb geraakt.

Ik weet dat er mensen zijn die je best kunnen oplichten door achteraf de verzekering aan te spreken en zeggen dat iemand na een kop staart botsing door rijd (zoals een andere tweaker in dit topic al aan gaf) maar die persoon keek zelf niet op of om en reed gewoon door. Waarom zou je dat in vredesnaam doen dat snap ik niet.

@mvz wat zal er in de ergste situatie kunnen gebeuren? dat ik alsnog papieren moet invullen want ben wel WA verzekerd, schade aan mijn kenteken boeit mij niks want het was gewoon mijn fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spotmatic
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19:00

Spotmatic

Ken sent me

Van die ander zul je nooit meer iets horen. Ik ben wel eens van achteren geramd door een andere auto. Ik had een trekhaak, maar had totaal geen zichtbare schade. De tegenpartij reed in een Fiat Uno en die kon niet meer op eigen kracht naar huis (bumper flink ontzet, radiateur lek, plas koelvloeistof onder de auto).

Je kunt gewoon je verzekeraar melden dat je een ander (zachtjes) hebt geraakt maar niet het kenteken hebt kunnen noteren. Daarmee is de kous af.

Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ligone
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-06 21:26

Ligone

Moeha!

Je mag heel zeker zijn dat je enkel de trekhaak geraakt hebt. Eer je zover komt voor jij de bumper raakt zit die trekhaak door je bumper en "in" je radiator ipv enkel een deukje op het kenteken! Niet van wakker liggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Aan de hand van wat er eerder is gezegd zou ik ook even bij de verzekeraar informeren hoe je het beste de "paper trail" op kan bouwen dat je inderdaad een botsing hebt gehad en de ander is doorgereden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Spotmatic schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:41:
Van die ander zul je nooit meer iets horen. Ik ben wel eens van achteren geramd door een andere auto. Ik had een trekhaak, maar had totaal geen zichtbare schade. De tegenpartij reed in een Fiat Uno en die kon niet meer op eigen kracht naar huis (bumper flink ontzet, radiateur lek, plas koelvloeistof onder de auto).

Je kunt gewoon je verzekeraar melden dat je een ander (zachtjes) hebt geraakt maar niet het kenteken hebt kunnen noteren. Daarmee is de kous af.
Als de ander zoveel schade heeft vraag ik me af of je ook niet je auto maar beter kunt laten checken. Of kan een trekhaak probleemloos die krachten aan?

Ik ben een keer van achter geraakt op mijn trekhaak. Dat was ook van het type dat er een deukje in kentekenplaat van degene achter me zat. Kentekenplaat zweefde een centimeter voor de bumper, en het deukje was nog geen eens genoeg om de bumper te raken. Echter ondanks dat het dus een aanrijding van niks was, voelde ik dat toch echt duidelijk, dus verbaasd me wat dat de ander niet heeft gemerkt in dit geval. Maar goed, zal blijven dat als jij enkel een deukje in je kenteken hebt dat diegene al helemaal niks heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 18:05

LankHoar

Langharig tuig

Zelf heb ik dit ook eens gehad, op een soorgelijke wijze met vergelijkbare snelheid. Netjes gestopt, ik een deuk in een sierstrip van de Puegot 107 die ik reed, en hij helemaal niets. Zoals al eerder gezegd, lang leve de trekhaak (je zou er eigenlijk ook 1 aan de voorkant moeten hebben :+).

Ik zou me er niet zo druk om maken. Wellicht even met de verzekering bellen want zij hebben er ook alle baat bij om geen onnodige schadeclaims uit te moeten keren en kunnen dus wellicht een goed advies geven. Papieren invullen zou ik niet doen tenzij door hen aangeraden, immers heb je alleen ene WA verzekering en ga je toch geen geld krijgen voor je eigen reparatie.

Maak wel goed foto's van je eigen auto, uit verschillende hoeken, en schrijf zoveel mogelijk details op die je nog weet (kenteken dus niet, maar merk/type/kleur/geschatte leeftijd etc.?). Mocht er een extreme claim komen sta je dan sterker. Echter schat ik die kans nihil :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:18
Wat dat lang leve de trekhaak betreft: Bij een harde botsing werkt de trekhaak juist negatied omdat de energie direct wordt doorgegeven aan de auto en niet wordt opgevangen door de kreukelzones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemcoDelft
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-05 10:30
mvz schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:33:
Theoretisch zou die persoon het dan zo kunnen draaien dat jij doorgereden bent na een aanrijding..
Hijzelf is ook doorgereden.
Marcel Br schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 13:14:
Wat dat lang leve de trekhaak betreft: Bij een harde botsing werkt de trekhaak juist negatied omdat de energie direct wordt doorgegeven aan de auto en niet wordt opgevangen door de kreukelzones.
Bij een zachte botsing daarentegen kan de trekhaak het prima hebben, dat is dik staal wat ontworpen is om een flinke last te dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

mugenmarco schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:28:
Goedemorgen,

Stond in de file (weg liep iets naar beneden dus auto gaat langzaam rollen als hij in zijn vrij staat of als je koppeling hebt ingedrukt) en was afgeleid door een auto naast mij, na 2 sec hoorde ik een tik en zag ik voor mij dat ik tegen de voorligger reed (niet hard maar wel hard genoeg om te voelen dat er iets niet klopte). ik geef toe dat ik niet genoeg afstand heb gehouden.

De voorligger stopte echter niet en stapte niet uit, die reed zachtjes door en ook toen ik er naast ging rijden keek die niet op of om.

Ik heb dus redelijk zacht zijn trekhaak geraakt en mijn kentekenplaat heeft een deukje (niks ernstigs) maar kon geen papieren invullen omdat hij niet stopte, geen gebaar maakte om mee te rijden en niet op keek toen ik naast hem reed. heb geen dashcam en weet zijn kenteken ook niet meer.

Mijn vraag: kan die persoon alsnog later met een schadeclaim komen? en in hoeverre heeft hij schade als ik alleen licht de trekhaak heb geraakt? en waarom zou hij door rijden? zou hij zelf niks hebben gevoeld? mijn auto is een koekblik van 850kg, maar een zachte tik moet je toch voelen?

please advice.
Degene heeft dus niets gemerkt, en zal echt geen schade hebben aan haar/zijn trekhaak

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 07:52

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Ja ik heb het ook gehad. Lange rij wachtende auto's en elke keer stapvoets rijden-stoppen-rijden-stoppen tot het moment dat ik langzaam hobbelde en zo ineens *TOK!* .

Grrr de vrouw voor me ook naar buiten en samen kijken. Ik zat precies met mijn kentekenplaat tegen haar trekhaak aan. Haar auto mankeerde niets (samen alles snel bekeken) maar mijn kentekenplaat had wel een deuk. Dat was het enige.

Blijkbaar vond de persoon die je aantikte het niet nodig om uit te stappen of de tik was dusdanig dat hij het niet gevoeld heeft (ook gezien zijn reactie). Je kan het melden bij je verzekering maar ik verwacht niet dat hij nog een melding gaat doen. Als hij niet eens de moeite neemt om uit te stappen?

Of er hebben al tig mensen tegen die trekhaak aangezeten :+

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen0s
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 05-04 00:03
Het zal allemaal wel meevallen, niet teveel zorgen om maken.

Maar even ter verduidelijking voor iedereen:

Een kop-staart botsing kan in het eerste opzicht geen noemenswaardige schade achterlaten indien de snelheid maar laag is. Echter, het voertuig heeft aan de achterkant een kreukelzone, welke wel degelijk beschadigd kan zijn na een klein tikje. Doordat de kunststof bumper vaak flexibel genoeg is om zonder schade er vanaf te komen kan het onderliggende chassis wel degelijk beschadigd zijn geraakt, zonder dat dit zichtbaar is. Ook als je een trekhaak hebt dus!! Indien iemand bij jou achterop rijdt, schrijf alsnog altijd de gegevens van de betrokken partij op en laat desnoods de onderkant van je auto bekijken bij een garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeZZiN
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-05 05:41
Een van de redenen waarom ik mijn verwijderbare trekhaak altijd er op laat zitten.

Had het in Genua ook een keer met dat ik terug rolde op een berg bij de helling proef. Was wel een extreme niet zo sneu heuveltje als we hier hebben. Trekhaak in het nummer bord van de tegen partij. Maar goed was niet de eerst die het nummer bord zo had bewerkt dus liep met een sisser af.

Als die persoon niet gemerkt heeft en dat heeft hij waarschijnlijk ook niet gemerkt verder. Een zachte bumper met nummer bord op een trek haak dat merk je echt niet.

Heb jij je best gedaan (ja lijkt me wel) om hem te laten weten. Heb je trouwens zijn kenteken. Maar goed Het uitzoeken kost meer werk dan de geen schade die die persoon heeft.

Don't worry. Het enige zou ik wel even checken of jij niet meer schade hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
ik heb helaas niet zijn kenteken en heb dit in ieder geval gemeld bij mijn verzekering (wil gewoon eerlijk zijn), maar volgens de wet moet ik dit ook bij de politie melden? want door rijden na schade/ongeval mag niet, maar wat als de dader niet door rijd maar het slachtoffer? hoe zit het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:26
Sissors schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 10:47:
[...]
Als de ander zoveel schade heeft vraag ik me af of je ook niet je auto maar beter kunt laten checken. Of kan een trekhaak probleemloos die krachten aan?
Die trekhaak kan dat wel hebben, maar het kan maar zo zijn dat de knop van je trekhaak ineens wat dichter op de achterbumper zit, dan is de gehele bodem aan de achterzijde ontzet omdat die trekhaak niet meegeeft, de bevestiging wel. Die aanrijding moet dan wel wat harder gaan dan in dit geval waar je gewoon tegen je voorganger rolt.

@mugenmarco Ik heb inmiddels een keer of 2 of 3 met m'n voorste kentekenplaat tegen iemands trekhaak gezeten, bij fileparkeren ofzo, het enige dat je ziet is een dutje in je kentekenplaat. Heb er nog nooit melding van gemaakt.

[ Voor 25% gewijzigd door FastFred op 11-09-2018 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uzuhl
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 09-05 09:42

Uzuhl

De ondertitel mag niet lange..

FastFred schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:08:
[...]

@mugenmarco Ik heb inmiddels een keer of 2 of 3 met m'n voorste kentekenplaat tegen iemands trekhaak gezeten, bij fileparkeren ofzo, het enige dat je ziet is een dutje in je kentekenplaat. Heb er nog nooit melding van gemaakt.
Jij wat nu :'( :'(

En ik het maar vreemd vinden dat mijn trekhaak iedere keer een andere kleur heeft :9

[ Voor 10% gewijzigd door Uzuhl op 11-09-2018 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

mugenmarco schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:57:
ik heb helaas niet zijn kenteken en heb dit in ieder geval gemeld bij mijn verzekering (wil gewoon eerlijk zijn), maar volgens de wet moet ik dit ook bij de politie melden? want door rijden na schade/ongeval mag niet, maar wat als de dader niet door rijd maar het slachtoffer? hoe zit het dan?
Je kan het melden bij de politie, dan nemen ze jouw gegevens op en kunnen ze die doorgeven als de tegenpartij zich meld. Die kans is erg klein maar kost jou wel veel tijdm

Echter kan ik je uit persoonlijke ervaring melden dat de politie zich hier niet druk om maakt. Als jij aangeeft dat die ander weg reed en je geen schade zag zal de politie echt niks anders doen dan even bemiddelen.

Mijn advies: laat lekker gaan. Jij hebt een minieme deuk, de ander heeft het niet eens gemerkt. Die komt nooit bij jou terug en jij kan hem niet benaderen wegens gebrek aan gegevens.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Stel dat die andere partij wel een dashcam heeft, en misschien zelfs achter. En jij staat erop met kenteken en een duidelijk tikje.. dan *is* er een kans dat je er alsnog iets van hoort. Theoretisch zou die persoon het dan zo kunnen draaien dat jij doorgereden bent na een aanrijding..
Dan moet die persoon wel aanleiding hebben om zijn dashcam beelden te gaan zitten napluizen of hij misschien ongemerkt een aanrijding heeft gehad.

En de meeste dashcams hebben maar een beperkte opslag capaciteit, dus kans is groot dat het 'slachtoffer' die beelden al niet meer heeft.

Deze kop staart 'botsing' kun je rustig vergeten hoor, daar kraait geen haan naar. Wel tof dat je het nog gemeld hebt bij de verzekeraar, maar als jij het kenteken van de tegenpartij al niet hebt, dan zal dat daar ook wel in het ronde archief verdwijnen.

Of het gaat in de grabbelton met schades zonder tegenpartij en iedere keer als zich iemand meld dan trekken ze daar een kaartje uit :9

[ Voor 6% gewijzigd door FastFred op 11-09-2018 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drardollan
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 23:46
Hoe zou die persoon dat dan moeten doen? Want om aan te tonen dat jij het was zal hij de beelden tevoorschijn moeten laten zien. Daarop is dan duidelijk te zien dat hij zelf doorreed na het tikje.

Ik zou als ik TS was mij niet zo druk maken. Dit soort dingen gebeuren aan de lopende band bij parkeren. Ga eens in Parijs staan.

Hier hoor of zie je nooit meer wat van.

Automatisch crypto handelen via een NL platform? Check BitBotsi !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Drardollan schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 15:30:
[...]

Hoe zou die persoon dat dan moeten doen? Want om aan te tonen dat jij het was zal hij de beelden tevoorschijn moeten laten zien. Daarop is dan duidelijk te zien dat hij zelf doorreed na het tikje.

Ik zou als ik TS was mij niet zo druk maken. Dit soort dingen gebeuren aan de lopende band bij parkeren. Ga eens in Parijs staan.

Hier hoor of zie je nooit meer wat van.
Exact, het punt dat het "slachtoffer" zelf totaal niet lijkt te reageren en de kans op schade werkelijk minimaal is (waarschijnlijk ging het tik met een fractie van de kracht die de trekhaak bij normaal gebruik te verduren kan krijgen), zou ik me er absoluut niet druk over maken.

Andersom, ik zou maar al te graag alle briefjes willen van alle autobestuurders die met hun trekhaak tegen mijn kenteken aan de voorzijde en achterbumper hebben gezeten. Ik heb daar zelf behoorlijk wat lakschades door namelijk :(
koen0s schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 14:07:
Het zal allemaal wel meevallen, niet teveel zorgen om maken.

Maar even ter verduidelijking voor iedereen:

Een kop-staart botsing kan in het eerste opzicht geen noemenswaardige schade achterlaten indien de snelheid maar laag is. Echter, het voertuig heeft aan de achterkant een kreukelzone, welke wel degelijk beschadigd kan zijn na een klein tikje. Doordat de kunststof bumper vaak flexibel genoeg is om zonder schade er vanaf te komen kan het onderliggende chassis wel degelijk beschadigd zijn geraakt, zonder dat dit zichtbaar is. Ook als je een trekhaak hebt dus!! Indien iemand bij jou achterop rijdt, schrijf alsnog altijd de gegevens van de betrokken partij op en laat desnoods de onderkant van je auto bekijken bij een garage.
Kunststof bumpers zijn doorgaans zwevend gemonteerd, met speciale schokdempers erachter om zachte klappen op te vangen. Als een bumper niet zichtbaar ontzet is, is de schade achter de bumper echt minimaal. Een beschadigd chassis zal altijd zichtbaar zijn door paneelnaden die niet meer goed zijn.

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Mijn zusje was laatst hier vlak over de grens in DE wezen zwemmen met het vriendje. Had bij het verlaten van de parkeerplaats een auto geraakt, niemand in de buurt. Dus briefje achter gelaten met contactgegevens. Contact gehad met andere partij, alles netjes afgehandeld via de verzekeraar.

En 3 weken later een brief in de bus van de Politzei, dat er een aantekening was gemaakt op haar naam wegens het verlaten van de plaats van het ongeval 8)7

Wat moet je dan, gaan staan posten bij die auto tot de eigenaar terug komt?

[ Voor 8% gewijzigd door FastFred op 11-09-2018 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:32
Jij hebt schade. De ander niet. Heb zelf meegemaakt dat ik geparkeerd stond en dat een andere auto met trekhaak zo hard/zo ver naar achter is gereden dat mijn hele nummerplaat scheef stond. Verder geen schade.
Voor 10 euro laten fixen bij een schadehersteller en klaar.
Een trekhaak krijgt echt geen schade van jouw tikje.

How are you doing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• borbit
  • Laatst online: 13-06 22:11
Jarenlang dagelijks met de trekhaak tegen een muurtje geparkeerd met flinke snelheid. Auto is nu total loss. Wat is de les? Ga niet drinken en bedenken dat het grappig is je auto op een vreugdevuur te zetten.

Anoniem: 91634

Wat ook zal kunnen is dat de automobilist voor je zonder rijbewijs of verzekering reedt. Tja die rijdt graag door dan paar euros en het risico om gesnapt te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-06 00:11
FastFred schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:00:
Mijn zusje was laatst hier vlak over de grens in DE wezen zwemmen met het vriendje. Had bij het verlaten van de parkeerplaats een auto geraakt, niemand in de buurt. Dus briefje achter gelaten met contactgegevens. Contact gehad met andere partij, alles netjes afgehandeld via de verzekeraar.

En 3 weken later een brief in de bus van de Politzei, dat er een aantekening was gemaakt op haar naam wegens het verlaten van de plaats van het ongeval 8)7

Wat moet je dan, gaan staan posten bij die auto tot de eigenaar terug komt?
Protest aantekenen, zij moeten bewijzen dat je niet voldoende moeite gedaan hebt. Meer kan men niet verwachten.

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Ik zou voor de kosten van dat deukje in die kentekenplaat toch echt wel even serieus een verzekeraar aan 't werk gaan zetten ... Wat denken ze wel niet... Die €15,- welke een nieuwe plaat eventueel gaat kosten die moeten verhaald gaan worden.

Maar even serieus: WAAR GAAT DIT OVER?

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

• meermarco
  • Laatst online: 21:12
De vraag is best duidelijk. Diegene die je aangereden hebt (schade niet zichtbaar) heeft niks gemerkt lijkt het. Maar TS wil niet dat hij met terugwerkende kracht een trap na krijgt als doorrijden na aanrijding.

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ook weleens gehad, iets harder wel. Iemand achterop bij mezelf, ook alleen even gegevens uitgewisseld want geen direct zichtbare schade. Paar weken later wilde ik mijn achterklep opendoen wat niet meer lukte :') Verder niks meer mee gedaan, auto was verder de moeite niet waard.

Default blanke hetero

Pagina: 1