iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (late 2014) | Retina MacBook Pro 13" (2017) SG | Apple TV 4 | Airport Time Capsule 3TB
Volgens mij is dit wat je zoekt... https://support.apple.com/nl-nl/HT202786
Nee, dat gebruiken we al. Het probleem daarmee is dat je geen foto's kan verwijderen die je niet zelf toegevoegd hebt. Bovendien staan ze nog altijd niet tussen je eigen foto's: daarvoor moet je ze importeren in je eigen bibliotheek. Da's nu net het dubbel werk waar ik het over had.
We zouden graag in 1 en dezelfde bibliotheek willen werken zodat die in onze beide apple id's gesynct is.
We zouden graag in 1 en dezelfde bibliotheek willen werken zodat die in onze beide apple id's gesynct is.
iPhone 11 64GB SG | Mac Mini (late 2014) | Retina MacBook Pro 13" (2017) SG | Apple TV 4 | Airport Time Capsule 3TB
Naar google foto's laten syncen of iets derg.
Bing
De enige manier om dat te doen is door op beide apparaten met 1 apple id als hoofd account in te loggen, maar dan krijg je dus meer info van elkaar op allebei de toestellen.Vaganzza schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:24:
Nee, dat gebruiken we al. Het probleem daarmee is dat je geen foto's kan verwijderen die je niet zelf toegevoegd hebt. Bovendien staan ze nog altijd niet tussen je eigen foto's: daarvoor moet je ze importeren in je eigen bibliotheek. Da's nu net het dubbel werk waar ik het over had.
Ik gebruik het samen met mijn vriendin ook zo, we zien ook elkaar belgeschiedenis dus is misschien niet heel handig
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
vind ik geen goede oplossing. Heb t een tijdje gebruikt, en vond al snel de kwaliteit minder. Bleek ook, zoals te lezen achter bovengenoemde link:MicGlou schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:20:
Volgens mij is dit wat je zoekt... https://support.apple.com/nl-nl/HT202786
"Foto's die zijn gemaakt met standaardcamera's, SLR-camera's of iOS-apparaten, hebben *maximaal 2048* pixels aan de lange kant wanneer ze worden gedeeld. Panoramische foto's kunnen tot 5400 pixels breed zijn."
There are 2 kinds of pedestrians: the quick and the dead.
Volgens mij kan dit wel.Vaganzza schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 09:12:
Graag zou ik de fotobibliotheek van mezelf en mijn vrouw (beiden aparte apple id's) samenvoegen zodat we samen werken aan onze fotobibliotheek.
Wat je kan proberen is om allebei dezelfde foto library te gebruiken, deze moet je dat zetten op een voor beide accounts te bereiken locatie bv de map shared onder de gebruikers map.
Als je photos opstart met de option key dan kan je een nieuwe library aanmaken en ook de locatie aanpassen. Als je vervolgens met een andere naam inlogt en hier hetzelfde doet maar ipv een nieuwe library aanmaken maar de zojuist gemaakte library openen.
Misschien moet je de library file aanpassen dat jullie beide accounts hier de rechten op hebben.
"Death smiles at us all, all a man can do is smile back." - Maximus Decimus Meridius
Die suggestie was hierboven ook al gedaan, althans zo begrijp ik het toch. Echter kan je dan niet tegelijk aan die file werken. Da's ook niet de bedoeling... Want met de sync naar de iPhone, iPad en Apple TV heb je dat al snel voor...
Wat je wilt gaat niet. Je kunt niet met twee Apple ID's in 1 bibliotheek werken.
https://www.apple.com/feedback/icloud.html
https://www.apple.com/feedback/icloud.html
⚛︎ 1-2-2022 poor Leno
Er is (zoals al duidelijk was) geen ideale manier voor om alle foto's te delen tussen 2 verschillende apple id's.
Wat je echter wel hebt onder "delen met gezin" is een gezinsalbum dat precies dat doet wat je wilt: 1 'bibliotheek' (het is een album) delen tussen meerdere apple id's.
Downside is dat je foto's handmatig aan dat album moet toevoegen.
Voordeel is dan wel dat ze bij de andere partij(en) ook zichtbaar worden.
Tegelijkertijd editten is dan alsnog mogelijk, maar dat is in bijna alle vergelijkbare situaties toch zo?
Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom je sowieso alle foto's zou willen delen.
Kan me voorstellen dat beide verschillende apple id's bijv. verschillende hobbies (en daar dus ook foto's van hebben). Ik vraag me dan af of dat wel gewenst is (ik zou het zelf wel weten nl.: niet).
Wat je echter wel hebt onder "delen met gezin" is een gezinsalbum dat precies dat doet wat je wilt: 1 'bibliotheek' (het is een album) delen tussen meerdere apple id's.
Downside is dat je foto's handmatig aan dat album moet toevoegen.
Voordeel is dan wel dat ze bij de andere partij(en) ook zichtbaar worden.
Tegelijkertijd editten is dan alsnog mogelijk, maar dat is in bijna alle vergelijkbare situaties toch zo?
Eerlijk gezegd vraag ik me af waarom je sowieso alle foto's zou willen delen.
Kan me voorstellen dat beide verschillende apple id's bijv. verschillende hobbies (en daar dus ook foto's van hebben). Ik vraag me dan af of dat wel gewenst is (ik zou het zelf wel weten nl.: niet).
Pagina: 1