Toon posts:

Probleem met de kaartlezer (Lenovo)

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik heb zo’n jaar geleden een Lenovo Yoga 710-14IKB aangeschaft, geen problemen tot een tijdje terug..

Zodra ik een SD kaart in mijn laptop steek en de laptop staat aan, herkent ie ‘m 9 van de 10 keer niet. Er komt geen plugin-geluidje en hij komt ook niet op het scherm te staan bij Deze Computer.

Echter als ik mijn laptop opnieuw opstart, en de SD kaart gewoon nog erin zit, herkent ie ‘m wel..???

Het is een prima laptop en werkt nog als nieuw, alleen irriteert me dit behoorlijk.. Heeft iemand hier enig idee wat ik zou kunnen doen om dit op te lossen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berlinetta
  • Registratie: Juli 2015
  • Niet online
En wat als je fastboot uitzet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Laptop is dus een jaar oud. Misschien is het stof? :P

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Ander SD kaartje al geprobeerd :?

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja andere SD kaarten al geprobeerd en stof denk ik niet dat t is.. Hoe kan die ‘t dan niet doen als ik de SD kaart erin steek wanneer mn laptop al ‘draait’ en wanneer ik mn laptop herstart zonder de SD kaart eruit te halen het wel doen? 🙈

Ik ben verder niet zo’n held in technische termen, hoe zet ik die Fastboost uit?

Dank voor de reacties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 12:57:
[...] Ik ben verder niet zo’n held in technische termen, hoe zet ik die Fastboost uit?
Dat is heel simpel. Je stelt de zoekactie zelf al: zoeken bij google naar 'hoe zet ik Fastboot uit?'

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:59

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Heb je verder veel apparatuur via USB aangesloten? Zo ja: Haal die er eens af en test dan nog eens.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Pagina: 1