Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
twijfel tussen Samsung s9 en one plus 6t
Wat is je budget?
maximaal €600,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel heb ik een Samsung s7 en deze gebruik ik eigenlijk naar volle tevredenheid. De nfc chip vind ik echt een uitkomst en heb bijna nooit meer een pinpas bij me. Mijn telefoon is eigenlijk ook de vervanger geworden van mijn pc. Verder doe ik geen bijzondere dingen met mijn telefoon en voldoet de S7 (eigenlijk) prima.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg een one plus 6t of een s9.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voordelen s9:
- goedkoper; bij t-mobile is het toestel momenteel nog geen €500,- icm met een abonnement. Daar gaat nog eens €100,- cashback vanaf en daardoor begin ik toch wel sterk te twijfelen.
- beter totaal product; een s9 laat eigenlijk nergens steken vallen.
Nadelen :
- iedereen heeft een s9
- updates duren lang
- Samsung ondersteuning is bedroevend. Mijn S7 van 2 jaar oud wordt niet meer geupgrade
Voordelen one plus:
- bijna kale versie Android
- langere ondersteuning
- vingerafdruk in het scherm
Nadelen :
- met een beetje pech pas over 1.5 maand leverbaar
- een stuk duurder
- Audio opnemen schijnt bagger te zijn (dit laatste is voor mij niet heel belangrijk).
- zou kunnen dat hij nog wat meer steken laat vallen. Schat Samsung dan net wat hoger in. .
Ben benieuwd welke keuze jullie zouden maken.
Ik zoek een?
twijfel tussen Samsung s9 en one plus 6t
Wat is je budget?
maximaal €600,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Momenteel heb ik een Samsung s7 en deze gebruik ik eigenlijk naar volle tevredenheid. De nfc chip vind ik echt een uitkomst en heb bijna nooit meer een pinpas bij me. Mijn telefoon is eigenlijk ook de vervanger geworden van mijn pc. Verder doe ik geen bijzondere dingen met mijn telefoon en voldoet de S7 (eigenlijk) prima.
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik overweeg een one plus 6t of een s9.
Welke vragen heb je hier nog over?
Voordelen s9:
- goedkoper; bij t-mobile is het toestel momenteel nog geen €500,- icm met een abonnement. Daar gaat nog eens €100,- cashback vanaf en daardoor begin ik toch wel sterk te twijfelen.
- beter totaal product; een s9 laat eigenlijk nergens steken vallen.
Nadelen :
- iedereen heeft een s9
- updates duren lang
- Samsung ondersteuning is bedroevend. Mijn S7 van 2 jaar oud wordt niet meer geupgrade
Voordelen one plus:
- bijna kale versie Android
- langere ondersteuning
- vingerafdruk in het scherm
Nadelen :
- met een beetje pech pas over 1.5 maand leverbaar
- een stuk duurder
- Audio opnemen schijnt bagger te zijn (dit laatste is voor mij niet heel belangrijk).
- zou kunnen dat hij nog wat meer steken laat vallen. Schat Samsung dan net wat hoger in. .
Ben benieuwd welke keuze jullie zouden maken.