Idle is als je pc nix of weinig doet en stressed als je een koe hebt draaien of een spel en benchmarkprogramma enzo oftewel dat je cpu volledig belast wordt.....
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp
Let's help the newbee 
Idle is als je processor niet gebruikt wordt.
Stressed is al je de processor volledig belast.
Om je processor te belasten moet je programma's dingen laten doen. En om je systeem constant te belasten zou je bijvoorbeeld een koetje kunnen installeren. Of Prime gebruiken ofzo.
Idle is als je processor niet gebruikt wordt.
Stressed is al je de processor volledig belast.
Om je processor te belasten moet je programma's dingen laten doen. En om je systeem constant te belasten zou je bijvoorbeeld een koetje kunnen installeren. Of Prime gebruiken ofzo.
Damn... ik moet sneller typenOp donderdag 19 juli 2001 13:12 schreef Taro het volgende:
Idle is als je pc nix of weinig doet en stressed als je een koe hebt draaien of een spel en benchmarkprogramma enzo oftewel dat je pc volledig belast wordt.....
En jij iets later replyen...Op donderdag 19 juli 2001 13:13 schreef Crazy A het volgende:
[..]
Damn... ik moet sneller typen
Ik was pc in cpu aan het veranderen
iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 95 kWh thuisaccu | 11.460 Wp