Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-07 22:32
Al sinds jaren sla ik mijn foto's op dropbox op en was daar redelijk tevreden mee. Ze hadden een simpele maar functionele timeline functie waarbij ik makkelijk oude foto's kon opzoeken. Niet geweldig, maar het voldeed.
Met de recente "redesign" hebben ze de foto sectie zodanig versimpeld dat ik er weinig meer aan heb en ik wil mijn foto's ergens anders onder brengen.
- iCloud vind ik mooi vanwege de zoekfunctie en integratie op apparaten zonder dat je alle schijfruimte daadwerkelijk aan je foto's kwijt bent. Maar de client op windows laat te wensen over en lijkt zelfs buggy en ik houd liever mijn mobiele kiekjes gescheiden van mijn camerakiekjes.
- Google photos lijkt een hele goede optie, vanwege de geavanceerde zoekfunctie, maar ik probeer juist van Google af te komen.

Ik ken verder geen goede opties eigenlijk.. Wat gebruiken jullie/wat is aan te raden? OneDrive heeft wel foto's maar die disablen je account als hun algoritme alleen al denkt dat je iets raars upload (en dat blijkt al mis te gaan bij doodnormale foto's op het strand).

[ Voor 3% gewijzigd door Menesis op 10-09-2018 21:51 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 14:54

g0tanks

Moderator CSA
Je zou https://www.amazon.com/photos kunnen proberen. Zelf geen ervaring mee.

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KDL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-07 00:33

KDL

syncthing al naar gekeken?

• MDtje
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-07 14:53
Misschien is SmugMug iets? Niet heel goedkoop, maar wel specifiek gericht op foto's, onbeperkte opslag, goede Android/IOS apps. Tevens een prima werkende plugin voor Lightroom.

We do not quit playing because we grow old, we grow old because we quit playing.

• Gonadan
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online

Gonadan

Admin Beeld & Geluid, Harde Waren
Moet het gratis zijn? JottaCloud heeft namelijk ook een specifieke fotodienst.

https://www.jottacloud.com/en/photos/

[ Voor 20% gewijzigd door Gonadan op 12-09-2018 20:49 ]

Look for the signal in your life, not the noise.

Canon R6 | 50 f/1.8 STM | 430EX II
Sigma 85 f/1.4 Art | 100-400 Contemporary
Zeiss Distagon 21 f/2.8

• moozzuzz
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Of Flickr?

• Dhxspirit
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 24-07 15:40
Ik gebruik zelf al jaren Onedrive met succes.. Raw foto's zijn op die manier ook via de telefoon gewoon te zien, en ook via de browser.. Problemen met geblokkeerd worden heb ik nog nooit last van gehad en ik heb er meer dan 800GB aan foto's op staan.

"Stiekem" deel ik via mijn Onedrive ook nog weleens een MKV'tje met vrienden en ook daarmee nooit problemen met blokkades..

Misschien dat er een verschil is met betaalde accounts?

[ Voor 0% gewijzigd door Dhxspirit op 19-09-2018 13:54 . Reden: typo ]

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Menesis schreef op maandag 10 september 2018 @ 21:50:
Ik ken verder geen goede opties eigenlijk.. Wat gebruiken jullie/wat is aan te raden? OneDrive heeft wel foto's maar die disablen je account als hun algoritme alleen al denkt dat je iets raars upload (en dat blijkt al mis te gaan bij doodnormale foto's op het strand).
Ik heb mijn foto's op OneDrive staan, maar mijn account is nog nooit gelockt door strandfoto's of zelfs foto's van de kleine in bad :?

Hail to the king baby!

Pagina: 1