Toon posts:

emperor worm verslaan

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik ben nu bij die fokking emperor worm maar ik krijg hem maar niet kapot
je hebt er gewoon te weinig tijd voor
na 15min ofzo komen er al tientallen harkonnen en ordos troepen op je af die je helemaal wegblazen, zijn er gwoon veel te veel en van die irritante insecten enzo
en als je dat grote kanon captured kan je niet eens op de worm zelf schieten en binnen een paar seconden staat er al een heel leger dat kanon te mollen
en je kan via geen enkele kant rustig naar de worm sluipen ofzo en aan de sardauker en fremen heb je ook weinig

dus plz give me some tips ?

Verwijderd

Ornithopters.......10 ofzo, 6x vliegen..

Gebruik gewoon die raketten ventjes voor verdediging (wel deployen uiteraard) en snipers voor de ventjes. Paar Minotaurs doet ook wonderen....en veel harvesters/refineries bouwen voor continu geld.

Vind het niet zo moeilijk....duurt wel lang, dat wel. Worm is nu half dood bij mij..moet er nog eens mee verder gaan!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb t ook al geprobeerd zo maar die dingen worden allemaal uit de lucht geschoten... en zoveel tijd heb je niet toch ? bijmij wordt ik helemaal omver gelopen van 2 kanten door 2 enemies.

Verwijderd

Die vliegtuigjes die die worm verdedigen moet je natuurlijk eerst neerhalen....en als je een goede verdediging (lees: ventjes en tanks...die turrets zijn vrij waardeloos) hebt valt het best mee!

• Largo
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 04-02 08:48

Largo

Donderdraak

Als je die refinery pads rondom de worm eerst wegvaagt, hestelt de worm zich niet meer.

Ik stuurde altijd 5-6 advanced carryalls met wat sterke tankjes die kant op.
Die vaagden de refinerypads weg, daarna met bommen of tanks die wurm afmaken.

Wel oppassen dat je je airunits niet over het midden, maar meer onderlangs stuurt. In het midden zit veel anti air...

L

Verwijderd

Topicstarter
tis gelukt ;)
viel best mee eigenlijk

alleen de vorige 3x was het veel moeilijker
volgens mij :) toen stonden rond die worm allemaal irritante ventjes met rocket launchers
maar waarschijnlijk kwam het ook omdat veel vliegtuigjes als t waren blijven hangen bij die worm, hebben jullie dat ook ?
daar had ik vorige keer niet op gelet
dan doen ze nix, hangen ze alleen erboven bij de nek ongeveer

en langs de onderkant is trouwens ook nie echt makklijk want daar zit die harkonnen base, maar idd in t midden van die stomme living turrest, vieze dingen

maar kheb deze keer ook met vliegtuigjes eerst 2 guild bases gemold :)

maareh wat ik zo raar vond dat hierna t spel uit is...je had toch nog de harkonnen base en het harkonnen gebied....dat kan je nu helemaal niet meer doen....????

Verwijderd

Ik had dat idd ook. 3 of 4 vliegtuigjes blijven daar gewoon hangen. Ik had soms ook dat 2 vliegtuigjes "inelkaar" zaten (geland in je basis), zodat je er eerst 1 moest mollen voordat je "ze" kon bewegen. Die torens zijn btw toch wel aardig handig. 3 torens met wat van die racketten en sniper ventjes en er komt nix langs, (behalve die Guild Niab tanks, maar daar heb je Freemen "elite" voor. Laatste zijn ook erg handig om je harvesters te beschermen.)

De guild en Theilexa hebben de andere huizen "ingenomen". Wordt uitgelegd in filmpje.

Wel jammer ja, want het was leuker geweest als je eerst beide huizen moest verslaan (en hun thuiswerelden) en dan terugkomt op Arrakas met die worm in het midden van de map!

Net uitgespeeld en had nog 3min 8sec over (en 1 keer *D ).

• BdR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09-2025

BdR

TV is gooder then books

just curious: WAAR GAAT DIT OVER!?!? is dit geheimtaal ofzo :? :?

okee ik weet dat het over 1 of ander spel gaat maar hoe weet CommDante over welk spel effex het heeft zonder dat et genoemd is

mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider

Verwijderd

Topicstarter
het gaat over emperor : battle for dune

emperor haal je al uit de topic

en als je ouwe dune spellen kent weetje dat het woord worm er ook wat mee te maken heeft

en als je dit specifieke spel zelf heb uitgespeeld weet je zowiezo waar het overgaat want de emperor worm is 'de baas' ..

• Flexx
  • Registratie: April 2000
  • Nu online

Flexx

This side up

Zo heb ik het gedaan (als Atreides)

Afbeeldingslocatie: http://www.insane-hq.org/~flexx/div/dune.jpg

Gewoon een muur neerzeten links van de basis (de comp. is toch dom) en dan een muur van Minotaurus-en bouwen en deze telkens een klein stukje naar vooren zetten en meer ervan blijven bouwen. Dan als je er genog heb gewoon met 20/30 van die dingen door het level gaan lopen totdat je bij de worm bent.

Verwijderd

Topicstarter
hm met 20 van die dingen naar die worm lopen
is bij de meeste levels een goeie oplossing :) maar bij deze niet denk ik
veel te veel troepen en turrets en air units overal

• HertogJan
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-01 07:49
nevermind

• Aerox.2000
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-01 10:00
Ik had eerst per ongeluk met z'n vliegtuigje die worm aangevallen, maar toen begon de tijd te lopen :(
Oplossing:
Met een carrier een sonic tank oppakken, helemaal naar de linkerhoek vliegen en dan naar de worm toe. En met de sonic tank een aantal keer schieten, en de worm is DEAD.

• daPet
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 28-06-2025
Gewoon een legertje ornithopters bouwen (20 ofzo), dan als je er al 10 ofzo hebt, die 2 alien basissen met de grond gelijk maken.
Eventueel de vliegtuigjes weer aanvullen, en iedereen tegelijk op die worm afsturen.

Het enige waar je je druk om moet maken is defensie en spice. (in dat level tenminste) Voor een IMHO leuke grondoorlog heb je veels te weinig tijd.

-=CMDR daPet=- Elite Discord Pet Live Join PG The Gathering

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

ik dacht dat het om Dune 2 ging :P

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 04-02 10:39