Toon posts:

Ineens veel problemen op mijn nieuwe desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ben hier nieuw en enigszins een leek.
Heb enorm van last van malware op mijn nieuwe desktop.
Zowel in Spotify als in mijn browser (Edge), krijg ik continu rare pagina's, zoals <knip>

Tevens kon ik een tijd Google niet gebruiken en moest ik voortdurend foto's aanklikken omdat ik anders een 'robot' zou zijn oid…..

Wat kan ik hier tegen gaan doen?

[ Voor 28% gewijzigd door Jazzy op 10-09-2018 21:53 . Reden: Link verwijderd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wokkelz
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-09 18:30
Laat windows defender eens scannen naar virussen/malware. Anders evt cc cleaner of malware bytes om te kijken of die wat vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 00:03
Nieuwe desktop? Als er nog geen belangrijke dingen op staan zou ik ‘m gewoon volledig opnieuw installeren.

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJMaze
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Wat Nat-Water zegt. En als er wel belangrijke dingen op staan, deze eerst even backuppen.

Maak je niet druk, dat doet de compressor maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

Is dat werkelijk waar?
Heb enorm van last van malware op mijn nieuwe desktop.
Dan zou dit topic beter passen in het privacy en beveiliging subforum. Normaal zijn we niet de beroersten om een foutief geplaatst topic te verplaatsen, maar dan verwachten we wel iets meer van de topicstart. Lees je ook een keer de Het algemeen beleid #quickstart? Daar staan tips in wat we verwachten van een topicstart.

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.