Toon posts:

beveiliging/privacy forum

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
is het niet een goed idee om een forum te starten over beveiliging/privacy etc.
waar men kan discussieren over privacy, echelon etc.
mensen terecht kunnen met problemen/vragen over firewalls, proxies (en goeie proxy servers posten :)) etc.
lijkt mij wel wat...

Verwijderd

Algemene discussies over privacy kunnen gewoon in SG, nieuwsgerelateerde in NSTM, internetgerelateerde in IT.
Firewalls en proxies kunnen in principe in NT, gaat het over anonymizing proxies kan het in IT :)
(zeg het maar als ik fout zit hoor)

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 02-12 22:16

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me goed hoor Johnny :)

Verwijderd

Proxies is een beetje een grijs gebied.
Instellingen van je provider proxy enzo horen wmb in IT, zelf een proxy maken, installeren en configureren hoort daarentegen weer in NT.

Verwijderd

Topicstarter
ja daar hebben jullie aan de ene kant wel gelijk in, heb ik natuurlijk ook wel over gedacht maar dat is natuurlijk maar een kleine greep uit de mogelijkheden :)
want bijv discussies over privacy enzo, echelon, zouden die dan in t levensbeschouwings forum moeten ?

en anonieme proxies, niet alleen voor t web maar ook voor ftp, gopher etc.
goeie zoek je vaak lang naar, kan misschien een lijst van gemaakt worden in een draadje

of info, vragen, discussies over spyware etc.

en over beveiliging van websites, hacking, defacen, exploits, security bugs, email beveiliging/privacy,pgp,encryptie enz.

en ik had gisteravond nog een heleboel meer ideen maar g*&^)@&$# ben ik nu kwijt
pc stond al uit gister dus hehe :P

Verwijderd

Op donderdag 19 juli 2001 13:27 schreef effex het volgende:
ja daar hebben jullie aan de ene kant wel gelijk in, heb ik natuurlijk ook wel over gedacht maar dat is natuurlijk maar een kleine greep uit de mogelijkheden :)
want bijv discussies over privacy enzo, echelon, zouden die dan in t levensbeschouwings forum moeten ?
Nope Internet & Telefonie, aangezien het communicatiemiddelen monitort
en anonieme proxies, niet alleen voor t web maar ook voor ftp, gopher etc.
Blijft internet, dus IT
goeie zoek je vaak lang naar, kan misschien een lijst van gemaakt worden in een draadje

of info, vragen, discussies over spyware etc.
SA
en over beveiliging van websites, hacking, defacen, exploits, security bugs,
HWS
email beveiliging/
IT
privacy,pgp,
SA
encryptie enz.
Ligt eraan, encryptie software in SA, encryptie algoritmen in PW
en ik had gisteravond nog een heleboel meer ideen maar g*&^)@&$# ben ik nu kwijt
pc stond al uit gister dus hehe :P
Lullig :)
Maar ik denk dat het onnodig is...

Verwijderd

Topicstarter
hm sjah als je t zo bekijkt :P
kvind toch dat het wel een eigen forum verdiend maarja, dat is mijn mening
je hebt wel gelijk dat het overal een beetje kan maar het is zo verspreid en beetje onduidelijk/verwarrend vind ik
maarja das mijn mening

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Een discussie over privacy met als inslag 'Waarom is privacy belangrijk' of iets in die richting is een SG of W&L onderwerp.

Een discussie over de toepassing van privacy op internet, of over of privacy op internet belangrijk is, hoort daar niet. Dat is 1 van de andere fora, zoals jonnhy appleseed al aangeeft.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Pagina: 1