Youtube kanaal toont recente video's niet meer.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Berkery
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07-09-2023
Deze vraag is voor een oom van mij. Hij heeft een youtube kanaal *snip* link = spam met +- 200 video's. Als je nu naar het kanaal gaat zie je echter maar 3 video's staan. Via de zoekfunctie van youtube kan je veel meer video's vinden (zoek maar eens op 'vogel').

Het probleem zit waarschijnlijk hier: hij heeft wat experimenten gedaan met live streaming, en de video's daarna verwijderd. Wanneer ik naar Creator studio / videobeheer ga, zegt het dat er 267 video’s zijn (volgens hem het aantal inclusief de verwijderde opnames van livestreaming).

In de videobeheer-pagina zie ik op de eerste pagina 3 video's, de volgende 2 pagina's niets en een bericht "geen video's gevonden" en op pagina 4 start de rest van zijn video's. Op de lege pagina's stonden waarschijnlijk de verwijderde video's. Wanneer ik de betaversie van de Creator Studio gebruik heb ik het probleem niet. Maar het probleem is dus dat de bezoeker maar een paar video's op het kanaal ziet, en alleen via de zoekfunctie bij de rest van de video's kan.

Ik probeer te googlen naar dit probleem, want hij kan toch niet de enige zijn? Maar ik gebruik misschien de verkeerde zoektermen, want ik krijg alleen pagina's te zien van mensen die hun verwijderde video's terug willen :-(

Iemand een idee?
...

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 10-09-2018 16:13 ]

Ich kann mit einem Eierlöffel Fledermäuse töten.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-10 09:59

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

denk dat de beste optie voor nu YT support zal zijn

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Bekijk zijn YouTube kanaal eens via de verschillende browsers, het viel mij op dat de 'nieuwe' style die je krijgt op Edge andere zaken liet zien bij een kanaal dan de 'oude' layout die je via IE krijgt.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Berkery
Intergalactic schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 16:59:
denk dat de beste optie voor nu YT support zal zijn
Dat heeft hij gedaan, maar nog geen reactie.
SinergyX schreef op dinsdag 11 september 2018 @ 17:06:
Bekijk zijn YouTube kanaal eens via de verschillende browsers, het viel mij op dat de 'nieuwe' style die je krijgt op Edge andere zaken liet zien bij een kanaal dan de 'oude' layout die je via IE krijgt.
Dat hebben we ook geprobeerd, maar omdat aan de backend in principe dezelfde bug optreedt, vermoed ik dat er een bug aan de YT-kant zit. Het verbaast me alleen dat het niet eerder is opgevallen.

• Intergalactic
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 08-10 09:59

Intergalactic

Testlab Coördinator & Moderator Harde Waren

𝙸𝚗𝚟𝚊𝚍𝚎𝚛𝚜 𝙼𝚞𝚜𝚝 𝙳𝚒𝚎

@Berkery en hij is er ook zeker van dat zijn videos geen copyright strike hebben gehad?

ala demonitized/neerghaald

𝙸𝚗 𝚜𝚙𝚊𝚌𝚎 𝚗𝚘 𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚊𝚗 𝚑𝚎𝚊𝚛 𝚢𝚘𝚞 𝚜𝚌𝚛𝚎𝚊𝚖 | Tweakers Discord | Stats.fm | Discogs

• Berkery
Intergalactic schreef op donderdag 13 september 2018 @ 08:50:
@Berkery en hij is er ook zeker van dat zijn videos geen copyright strike hebben gehad?

ala demonitized/neerghaald
Nee, dat ook niet. Van het kanaal:
Je hebt geen waarschuwingen vanwege auteursrechtklachten.
Je hebt geen waarschuwingen vanwege schending van communityrichtlijnen.
De link in de OP is helaas weggehaald, maar dan had je kunnen zien dat het om natuuropnames gaat (nee, geen "natuurfilms"). Hij is enthousiast vogelaar en maakt her en der in Nederland opnames. Het zijn allemaal eigen video's die zonder muziek of FX gemonteerd zijn.

Pagina: 1