Ik zoek een nieuwe Android telefoon van rond de €200,- (dus grofweg €170 - €230) die een tijdje meekan.
Ik speel geen (zware) spelletjes, dus een rekenbeest is niet nodig.
Een batterij die een dag mee kan is wel zo prettig.
Eentje die over ~3 jaar nog goed genoeg is om de meeste apps te kunnen installeren.
Af en toe een fotootje maken, filmpje kijken, wat browsen, etc.
Ik ben erg gecharmeerd van de Mi A2. Zeker het Android One aspect speelt daar mee, want dan zal hij nog wel even goed blijven (mits het programma niet vroegtijdig de nek om gedraaid wordt).
Echter, als ik in de pricewatch zoek, dan zie ik daar ook de Redmi Note 5 staan, blijkbaar in de rest van de wereld de Redmi Note 5 Pro genoemd. Deze lijkt qua specs nagenoeg identiek.
De Mi A2 heeft zover ik kan vinden dit t.o.v. de Redmi Note 5:
Ik speel geen (zware) spelletjes, dus een rekenbeest is niet nodig.
Een batterij die een dag mee kan is wel zo prettig.
Eentje die over ~3 jaar nog goed genoeg is om de meeste apps te kunnen installeren.
Af en toe een fotootje maken, filmpje kijken, wat browsen, etc.
Ik ben erg gecharmeerd van de Mi A2. Zeker het Android One aspect speelt daar mee, want dan zal hij nog wel even goed blijven (mits het programma niet vroegtijdig de nek om gedraaid wordt).
Echter, als ik in de pricewatch zoek, dan zie ik daar ook de Redmi Note 5 staan, blijkbaar in de rest van de wereld de Redmi Note 5 Pro genoemd. Deze lijkt qua specs nagenoeg identiek.
De Mi A2 heeft zover ik kan vinden dit t.o.v. de Redmi Note 5:
- SD660 i.p.v. SD636
- betere camera's
- USB-C i.p.v. micro USB+3.5mm
- geen SD card slot
- wel LTE-a (wa's da?)
- stuk mindere accu
- wel Android One