Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor werk & gamen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• FabianMengerink
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-03 16:26
Wat ga je met je laptop doen?
Ik ben op zoek naar een laptop waarop ik werken (software development) en in mijn vrije tijd een beetje kan gamen. Verder zou ik het fijn vinden als ik er comfortabel mee op de bank kan zitten, dus niet al te lomp/zwaar.

Wat is je budget?
Budget <1500

Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Ik heb een lichte voorkeur voor asus laptops omdat ik hier goede ervaring mee heb, maar sta open voor andere adviezen. Ik heb zelf een shortlist van laptops gemaakt die ongeveer aan de specs voldoen, en wil graag jullie mening en advies. (Ik heb de zenbook meegenomen omdat ik deze "mooier" vind, wat eigenlijk een heel slecht argument is.. maar ben wel benieuwd of iemand mij kan vertellen wat/of iets het prijsverschil met de vivo's rechtvaardigt)

https://tweakers.net/pric.../1154229;1207147;1232989/

Alvast bedankt!

Alle reacties

• mbpc
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 26-05 09:27
Hallo Fabian de 1e en 3e gekozen laptops zijn zeker een goede keuze. Het zal belangrijk zijn dat de laptop licht zal zijn. Door de software development is het tevens belangrijk om voldoene kracht te hebben en deze laptops bieden dat voldoende.

Een eventuele andere keuze zou deze kunnen zijn: pricewatch: Asus ROG Strix GL703VD-GC087T

veel succes met je zoektocht.

• FabianMengerink
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-03 16:26
Hallo mbpc,

Bedankt voor je reactie. Ik had inderdaad ook wel naar de ROG serie gekeken, en qua specs zijn ze zeker interessant. Ik heb alleen problemen met het gewicht, afmetingen en toch wat meer op gamers gerichte uiterlijk.

• Voodoo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-11 09:02

Voodoo

Lurker

Kijk eens naar Dell G5 en Dell XPS

• Ojjorz
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Ojjorz

De oude man die alles kan

Ik stond een maandje geleden voor ongeveer dezelfde keus en heb uiteindelijk gekozen voor de Dell XPS15. De compacte behuizing, goede grafische kaart (ik ben voor de 1050Ti gegaan) en accuduur gaven voor mij de doorslag.

Let wel op, de 1050ti is ook met kleinere accu te krijgen. Die raad ik af. Kies dus voor de 1050 of de 1050ti met grote accu. Die laatste is wel iets boven budget.

• Techno Overlord
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11:18

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Dell XPS 15. Uitstekende build quality icm uitstekende hardware met dito performance. Verder ziet hij er gewoon strak uit ipv zo schreeuwerig.

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Pagina: 1