Toon posts:

Harman Kardon DVD 37

Pagina: 1
Acties:
  • 151 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Goedemorgen,

Ik heb sinds een paar dagen een DVD-speler van Harman Kardon. DVD 37.

Als ik deze activeer valt de verlichting van het display na 5 seconden uit. De dvd-speler speelt wel gewoon af. Druk ik op een toets dan ligt het display weer op. Hoe kan ik deze stand weer terugzetten dat het display altijd zichtbaar is.

Groetjes Peter.

Beste antwoord (via FeaR op 10-09-2018 17:59)

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

EdwinB schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:41:
Welkom op Tweakers.net. Voordat je zomaar een vraag stelt wordt er van je verwacht dat je enigszins zelf al de moeite hebt gedaan om antwoord te vinden op je vraag.
Dat... De template die naar boven komt bij een Vraag-topic is om in te vullen en de Topic Start een goede basis te geven. De template verwijderen leidt in dit geval tot geen eigen inzet en die leidt dan weer tot een slot op het topic.

Ik kom in de handleiding letterlijk een optie tegen die "Display Time Out" heet.
Display Time-Out: hier stelt u de time-out in
voor de display op de voorzijde. Na de gekozen
tijd wordt de display geheel uitgeschakeld.

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 10-09-2018 17:59 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterJD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:47

MisterJD

PC - Gamertag MisterJD NL

Op je afstandsbediening heb je knop de dimmer, daarmee verandert de helderheid van de display op de voorzijde, of schakelt deze geheel uit, in deze volgorde: HELDER -> HALF -> UIT-> HELDER.

[ Voor 0% gewijzigd door MisterJD op 10-09-2018 12:34 . Reden: spelling ]

AMD 9800X3D | Noctua NH-D15S chromax | Asus B650m + wifi | Gigabyte RX6800 Gaming OC | G.Skill Flare X 6000 - 32GB | Samsung 990 pro 2TB | Samsung 960 500GB | Samsung G7 27 | MSI MPG A850G | Be quiet pure base 501 LX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie hem idd helderder worden. Maar na 5 sec valt hij weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 17:11
Welkom op Tweakers.net. Voordat je zomaar een vraag stelt wordt er van je verwacht dat je enigszins zelf al de moeite hebt gedaan om antwoord te vinden op je vraag.

Die DVD speler is ook al flink wat jaartjes oud volgens mij. Misschien heeft de vorige eigenaar hem ook wel verkocht omdat deze dit 'defect' vertoont? Het lijkt me niet echt een optie binnen je DVD speler om het display na x seconden op zwart te laten gaan. Ik heb ook ooit wat HK spul gehad en herken wel de optie om de displayverlichting te bedienen, maar niet het automatisch uitvallen van de verlichting.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:13

FeaR

In GoT we trust

EdwinB schreef op maandag 10 september 2018 @ 16:41:
Dat... De template die naar boven komt bij een Vraag-topic is om in te vullen en de Topic Start een goede basis te geven. De template verwijderen leidt in dit geval tot geen eigen inzet en die leidt dan weer tot een slot op het topic.

Ik kom in de handleiding letterlijk een optie tegen die "Display Time Out" heet.
Display Time-Out: hier stelt u de time-out in
voor de display op de voorzijde. Na de gekozen
tijd wordt de display geheel uitgeschakeld.

[ Voor 18% gewijzigd door FeaR op 10-09-2018 17:59 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Dit topic is gesloten.