Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparhorsch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-04 15:13
Sinds een paar weken ervaar ik veel lag/stuttering in online games (CS:GO/PUBG), waarbij bijvoorbeeld als ik rondloop opeens het beeld hapert en verspringt naar een stukje verderop.

Op deze momenten is mijn ping en fps goed, en m'n, internetsnelheid is ook goed. Ik heb een connectbox van Ziggo, en ben met Wi-Fi hiermee verbonden omdat mijn pc te ver van de modem af staat. In het verleden had ik geen enkel probleem met online gamen dus ik weet niet waar dit probleem vandaan komt; heeft iemand misschien een suggestie van iets wat ik kan proberen?
Veel dank!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellfighter87
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:42
Hang hem eerst maar eens aan een kabel (door bijv voor een paar uurtjes een kabel dwars door het huis te leggen).

Wifi kan van tijd tot tijd storen juist om dat het draadloos is. Apparatuur die op dezelfde frequentie zit (vroeger was dit met magnetrons het geval).

Het probleem is nu niet te overzien omdat het zelfs mogelijk is dat buren een apparaat gekocht hebben wat toevallig op dezelfde frequentie loopt uit te zenden :)

[ Voor 9% gewijzigd door hellfighter87 op 10-09-2018 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nat-Water
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 07:51
Hang hem een dag aan de kabel. Laat de kabel maar lekker door het huis heen lopen voor een dag, voor 1 dag maakt het niet uit. Weet je meteen hoe en wat :)

Balls have got to be one of the oldest toys. They've been round for a long time.
Gloria patri furnituribus In nomine IKEA!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casparhorsch
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-04 15:13
Dank jullie wel! Lange kabel gekocht en alles doet het inderdaad zoals zou moeten. Zou natuurlijk liever niet die kabel dwars door mn huis hebben lopen, hebben jullie een idee hoe ik het probleem met de Wi-Fi op zou kunnen lossen op een andere manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22-09 13:33
kabel door de muur trekken ;) is natuurlijk flauw, maar wel de beste oplossing.

[ Voor 46% gewijzigd door Punkbuster op 11-09-2018 16:48 ]

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:50
Een heeeeeeeeele lange kabel halen en langs de plinten leggen een optie?
Wellicht een gat boren naar boven/beneden als je op een andere verdieping zit etc.

Mijn mening is: gamen via wifi, NOGO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:38
Om heel eerlijk te zijn, niet.
Probleem is dat als er iets tussen het signaal door komt. Iemand loopt er doorheen of wat dan ook, wordt de sterkte minder.
Wat nog zou kunnen is powerline adapters wat via het stopcontact gaat. Maar daar ligt het weer aan de groepen geloof ik. Of wat @Punkbuster zegt, kabel trekken door de muur. Als je plekken hebt waar dit kan. Alleen maar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spokje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:51
Hehe, ja ik zou ook gaten boren, maargoed soms is dat niet mogelijk. Misschien een upgrade in je wifi ontvanger? Een ander wifi kanaal proberen kan soms ook helpen. Een langere antenne aan je wifikaart (zodat je antenne vrij zicht heeft op het modem vanaf waar die staat... dat soort zaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:06

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Met de tijd komen er steeds meer wifi netwerkjes bij, kans groot ook bij jou in de buurt.

Als kabel geen optie is, kan je kijken of Powerline nog een optie is, netwerk via je electriciteitsnetwerk in je huis. Hoor er goede verhalen over, mijn geval was het een ping van 500+ en snelheid amper over de 2mbit, dus voor mij zeker niet :P

Anders die optie om te kijken of je naar een locatie dichterbij je PC kan komen met een kabel en vervolgens een AP te plaatsen, maar als er genoeg storing op je wifi is, zal dat ook geen oplossing bieden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1