Verwijderen negatieve review zonder transactie

Pagina: 1
Acties:
  • 606 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 13:54
Inmiddels al een hele tijd geleden maar op mijn profiel staat één negatieve review van een V&A advertentie waar geen transactie van is geweest. Deze negatieve review is geplaatst omdat ik niet op tijd gereageerd zou hebben. Ikzelf kan me niet meer herinneren waarom, maar zal er waarschijnlijk toen geen tijd voor hebben gehad. Zoals je aan de andere reviews kunt zien probeer ik alle adverenties netjes af te handelen.

Kunnen jullie deze review verwijderen? Het gaat om de review van donderdag 27 februari 2014 op mijn profiel (Rido (profiel)).

Alvast bedankt _/-\o_

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootism
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

Wootism

aaibaar

Waarom vind je het 4 jaar later opeens vervelend dat deze review er is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 13:54
Wootism schreef op maandag 10 september 2018 @ 09:22:
Waarom vind je het 4 jaar later opeens vervelend dat deze review er is? :?
Hehe, vind de review al 4 jaar lang vervelend maar wist niet dat je ze kon laten verwijderen indien er geen transactie is geweest 8)7

[ Voor 5% gewijzigd door Rido op 10-09-2018 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Daarbij, als je niet reageert omdat "je er waarschijnlijk geen tijd voor hebt gehad", dan is de review toch terecht?

Ik zou me er niet al te veel zorgen over maken, de overige reviews zijn allemaal prima, dus gemiddeld scoor je een priam cijfer hoor.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Geen transactie = geen beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gysman11 schreef op vrijdag 14 september 2018 @ 14:56:
Daarbij, als je niet reageert omdat "je er waarschijnlijk geen tijd voor hebt gehad", dan is de review toch terecht?
Geen transactie is geen beoordeling.

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
@Verwijderd @Martin900 klopt niet, geen overeenkomst = geen beoordeling.

Weg

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06:54

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik heb de betreffende review verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.