Feature request: V&A zoekopdracht alerts

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:01
Zelf maak ik regelmatig gebruik van het V&A gedeelte op Tweakers maar ik mis persoonlijk nog een feature.
Het zou fijn zijn als je zoekopdracht alerts zou kunnen instellen. Stel dat je opzoek bent naar een product maar dat er momenteel geen aanbod advertenties zijn. Het zou dan ideaal zijn dat je een alert kunt instellen net zoals dat je een prijsalert kunt instellen voor pricewatch producten.

Hopelijk is de feature request duidelijk, zo niet dan hoor ik het graag.

[ Voor 8% gewijzigd door Rido op 10-09-2018 09:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Als je al concreet weet welk product je wil hebben, vink dan 'Ontvang prijsalerts voor aanbodadvertenties' onderaan gallery: Rido aan. :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dirk schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:34:
Als je al concreet weet welk product je wil hebben, vink dan 'Ontvang prijsalerts voor aanbodadvertenties' onderaan gallery: Rido aan. :)
Maar dan moet dat product denk ik wel gekoppeld zijn aan de advertentie, een term/typenr dat in de advertentietekst voorkomt is dan niet voldoende neem ik aan?

[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 10-09-2018 13:08 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rido
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07-10 10:01
Dirk schreef op maandag 10 september 2018 @ 12:34:
Bedankt, die feature kende ik nog niet :)

Het zou wel fijn zijn dat je dit eventueel per product kunt aangeven. Ik heb best veel prijsalerts ingesteld staan maar hoef niet per se van elk product een notificatie bij een aanbodadvertentie.

Update: Net al meteen 9 mailtjes binnen dat de prijs is gedaald voor een product.
Zou het liefste toch wel de prijsalerts & aanbodalerts gescheiden zien.

[ Voor 16% gewijzigd door Rido op 10-09-2018 13:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 10-10 16:43

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Dan gaat dit topic over de schutting. :)

V&A Feedback => Mooie Features

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.