[iPhone] vraag over verpakking

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Registratie: November 2012
  • Niet online
Ik heb op eBay een nieuwe iPhone X aangeschaft die in de originele verpakking zou zitten. In mijn ervaring wordt iPhone net als als MacBook geleverd met een soft plastic folie die strak om de doos zit.

Hier zie je een beetje wat ik bedoel, een folie dat er strak omheen zit:

Afbeeldingslocatie: https://photos5-appleinsider-com.cdn.ampproject.org/ii/w1200/s/photos5.appleinsider.com/gallery/23450-29614-DNNtzXiX4AAXt4k-l.jpg

Om de doos van mijn iPhone X zat echter niet dat folie, maar een verpakking van dik plastic zoals op deze foto:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AjyKFwl.jpg

Kan iemand bevestigen dat mijn iPhone X niet is geleverd in de originele verpakking?

Beste antwoord (via Cartoon op 10-09-2018 16:37)

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:13
Ik kon het me zelf niet meer herinneren dus heb ik even voor je op Youtube een unboxing video gezocht en, het ziet er volgens mij uit zoals jouw verpakking.

Anyway, vergelijk het zelf: YouTube: Unboxing a sealed iPhone X + First Look

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20:56
Dat is idd niet de originele verpakking, zeker weten dat je een echte iPhone ontvangen hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
BlazeMuis schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:10:
Dat is idd niet de originele verpakking, zeker weten dat je een echte iPhone ontvangen hebt?
Ja de iPhone is gewoon prima in orde maar ik ga 'm dan toch terugsturen omdat zo'n verkoper direct zijn geloofwaardigheid verliest. Bedankt voor je reactie!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kijk eens bij Algemeen - Info - Serienummer, welk serienummer er staat ?
Check (voor jezelf) gelijk je IMEI nummer (niet hier posten) https://support.apple.com/en-us/HT204073
https://checkcoverage.apple.com/

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
Hackus schreef op maandag 10 september 2018 @ 10:43:
Kijk eens bij Algemeen - Info - Serienummer, welk serienummer er staat ?
Check (voor jezelf) gelijk je IMEI nummer (niet hier posten) https://support.apple.com/en-us/HT204073
https://checkcoverage.apple.com/
Lijkt wel te kloppen.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/W2liu8f.jpg

Is een grote Duitse ebayer in o.a. smartphones met voortreffelijke koperwaardering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
IPhones worden al een paar generaties niet meer geleverd in een strakke plastic seal maar in eentje die je los kunt trekken met een lipje.

Als ik de foto hierboven zie lijkt mij dat er zo een?

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 10-09-2018 11:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Belangrijkste vraag lijkt me of er een seal op de daadwerkelijke verpakking zit van Apple, en of de IMEI zoals eerder gezegd ook echt van Apple komt. De plastic folie die om een doosje heen zit lijkt me echt heel erg overtrokken om daarop af te rekenen. Dat plastic doosje staat bijvoorbeeld een barcode op, dus die zou best door een of andere reseller erop kunnen zijn gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
Donstil schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:24:
IPhones worden al een paar generaties niet meer geleverd in een strakke plastic seal maar in eentje die je los kunt trekken met een lipje.

Als ik de foto hierboven zie lijkt mij dat er zo een?
Ah serieus? Deze in inderdaad met een lipje, en met een gelijmde vouwrand. Prima dat de juiste verpakking is. iPhone 7 had het geloof ik nog wel?
Stoelpoot schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:36:
Belangrijkste vraag lijkt me of er een seal op de daadwerkelijke verpakking zit van Apple, en of de IMEI zoals eerder gezegd ook echt van Apple komt. De plastic folie die om een doosje heen zit lijkt me echt heel erg overtrokken om daarop af te rekenen. Dat plastic doosje staat bijvoorbeeld een barcode op, dus die zou best door een of andere reseller erop kunnen zijn gezet.
Welk seal bedoel je? Dit betekent gewoon het verschil tussen sealed en open box. Ik heb specifiek hierop geselecteerd, open box had ik elders wel voordeliger kunnen krijgen.

[ Voor 25% gewijzigd door Cartoon op 10-09-2018 11:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
JSt1983 schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:52:
[...]

Ah serieus? Deze in inderdaad met een lipje, en met een gelijmde vouwrand. Prima dat de juiste verpakking is. iPhone 7 had het geloof ik nog wel?
[...]
Welk seal bedoel je? Dit betekent gewoon het verschil tussen sealed en open box. Ik heb specifiek hierop geselecteerd, open box had ik elders wel voordeliger kunnen krijgen.
In mijn ervaring zitten er vaak op het echte doosje, zonder omhulsels of wat dan ook, nog een sealsticker waaraan je kan zien of de verpakking open is geweest. Die plakken hard genoeg vast dat je het ziet als het eraf is gehaald. Of dat bij die iPhone nog zo is omdat het plastic er echt bij hoort weet ik niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Stoelpoot op 10-09-2018 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10:32
JSt1983 schreef op maandag 10 september 2018 @ 08:07:
Ik heb op eBay een nieuwe iPhone X aangeschaft die in de originele verpakking zou zitten. In mijn ervaring wordt iPhone net als als MacBook geleverd met een soft plastic folie die strak om de doos zit.

Hier zie je een beetje wat ik bedoel, een folie dat er strak omheen zit:

[afbeelding]

Om de doos van mijn iPhone X zat echter niet dat folie, maar een verpakking van dik plastic zoals op deze foto:

[afbeelding]

Kan iemand bevestigen dat mijn iPhone X niet is geleverd in de originele verpakking?
Dat lijkt de juiste verpakking te zijn.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12:13
Ik kon het me zelf niet meer herinneren dus heb ik even voor je op Youtube een unboxing video gezocht en, het ziet er volgens mij uit zoals jouw verpakking.

Anyway, vergelijk het zelf: YouTube: Unboxing a sealed iPhone X + First Look

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
JSt1983 schreef op maandag 10 september 2018 @ 11:52:
[...]

[...]
Yup die. Met een groen pijltje erop.

Edit: beste antwoord is hiermee verkeerd trouwens. Geeft een verkeerd beeld als andere dit topic tegen komen en dezelfde vraag hebben.

[ Voor 17% gewijzigd door Donstil op 10-09-2018 16:00 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cartoon
  • Niet online
N.a.v. filmpje is het gelukkig allemaal prima. Seller heeft z'n feedback binnen, hier correcte antwoord aangepast. Bedankt voor meedenken en zoeken 👍
Pagina: 1