iPad doet wat hij wil (random touch) na contact met magneet

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1114385

Topicstarter
Mijn vraag
Na contact met een magneet doet mjjn iPad raar. Scherm verspringt continu, net alsof er random op getouched wordt, alsof iemand anders bestuurd.
Kan dit door het contact met die magneet zijn en kan er nog iets aan gedaan worden?

Relevante software en hardware die ik gebruik
iPad Air
iOS11.4.1

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:37

JB

Cédric roelt!

Heb je die iPad al opnieuw laten opstarten?

Weet niet hoe sterk die magneet was/is, maar mijn smartcover heeft ook een magneet en de iPad flipt daar niet van.

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Al opnieuw opgestart, geen resultaat.
Gisteravond eens volledig gereset (alles gewist) en opnieuw begonnen. Is een heel stuk beter, maar zitten nog kleine haperingen in.
Cover heeft hier ook een magneet, ook geen invloed. Andere magneet was vrij sterk en tegen de homeknop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@Anoniem: 1114385 Dat is geen slimme actie om met een magneet op een iPad of iPhone te zitten.
(zou een kinderactie zijn denk ik) Er zijn hoesjes in de omloop met magneetsluiting op de achterkant die al problemen veroorzaken. Magneten kun je beter ver van elektronicheapparatuur weghouden

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:23

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Is het misschien mogelijk om een videootje te plaatsen van hoe dat haperen er precies uit ziet?

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Topicstarter
Na het volledig resetten zijn de haperingen zo gied als gedaan. Enkel als ik de krant lees, verspringt hij soms vanzelf nog van pagina.
En ja, het was een kinderachtige. Mijn dochter was met magneten aan het spelen naast mij, terwijl ik aan het lezen was op mijn iPad...
Pagina: 1