Onlangs moest ik mijn Engenius ECB350 opnieuw instellen na enkele jaren tot tevredenheid gebruikt te hebben. Ik heb de Engenius gereset en met behulp van het filmpje https://www.youtube.com/watch?v=LQE_sWUW0BM&t=324s a en de handleiding alles opnieuw ingesteld.
Na afloop werkt internet/wifi ook prima, echter:
1. Krijg ik de gewijzigde naam niet te zien bij de beschikbare netwerken (maar de standaard naam)
2. Blijft het netwerk openbaar terwijl ik het zichtbaar beveiligd heb (en opgeslagen etc etc.).
Ook als ik bijvoorbeeld aanvink dat ik de netwerk (SSID) naam wil onderdrukken en deze opsla doet deze het niet en blijft de naam zichtbaar.
Heb het inmiddels 3 keer helemaal opnieuw geprobeerd met een reset, maar na alle stappen doorlopen te hebben blijft het resultaat hetzelfde. Oude naam en niet beveiligd
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!
Na afloop werkt internet/wifi ook prima, echter:
1. Krijg ik de gewijzigde naam niet te zien bij de beschikbare netwerken (maar de standaard naam)
2. Blijft het netwerk openbaar terwijl ik het zichtbaar beveiligd heb (en opgeslagen etc etc.).
Ook als ik bijvoorbeeld aanvink dat ik de netwerk (SSID) naam wil onderdrukken en deze opsla doet deze het niet en blijft de naam zichtbaar.
Heb het inmiddels 3 keer helemaal opnieuw geprobeerd met een reset, maar na alle stappen doorlopen te hebben blijft het resultaat hetzelfde. Oude naam en niet beveiligd
Wie kan me helpen?
Alvast bedankt!
[ Voor 1% gewijzigd door Anoniem: 1114381 op 09-09-2018 20:53 . Reden: Tikfout ]