Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De pc zal gebruikt worden om games zoals CS:GO en WoW te spelen. ook zullen er vaak meerdere applicaties tegelijk op draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Indien mogelijk zou ik het circa 1000 euro of daaronder willen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een HDD en SSD. Ook van beeldscherm ben ik voorzien dus de focus richt nu vooral op de onderdelen die ervoor moeten zorgen dat ik een betere prestatie ondervind gedurende het gamen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik met de huidige onderdelen aardig de goede kant op ben. Graag hoor ik of de gekozen onderdelen wel goed bij elkaar passen. Vooral wat betreft kast heb ik er maar één uitgekozen omdat ik niet weet waar ik het beste op moet letten. Ook weet ik niet of ik nog een extra koeler moet aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag merken met goede reputatie en staat van dienst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een systeem hebben wat niet te gehorig is.
Ga je overklokken?
Als het in de toekomst nodig blijkt zal ik de mogelijkheden bekijken. Maar ik denk niet dat ik hier meteen gebruik van ga maken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback horen met betrekking tot mogelijke toevoegingen en aanpassingen voor de beste prestatie.
Vooral moederboard, kast en GPU vond ik lastig.
Ik hoor graag van jullie wat er aan het huidige systeem scheelt en hoe ik hierop kan verbeteren
De pc zal gebruikt worden om games zoals CS:GO en WoW te spelen. ook zullen er vaak meerdere applicaties tegelijk op draaien.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Indien mogelijk zou ik het circa 1000 euro of daaronder willen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik beschik over een HDD en SSD. Ook van beeldscherm ben ik voorzien dus de focus richt nu vooral op de onderdelen die ervoor moeten zorgen dat ik een betere prestatie ondervind gedurende het gamen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik met de huidige onderdelen aardig de goede kant op ben. Graag hoor ik of de gekozen onderdelen wel goed bij elkaar passen. Vooral wat betreft kast heb ik er maar één uitgekozen omdat ik niet weet waar ik het beste op moet letten. Ook weet ik niet of ik nog een extra koeler moet aanschaffen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag merken met goede reputatie en staat van dienst.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zou graag een systeem hebben wat niet te gehorig is.
Ga je overklokken?
Als het in de toekomst nodig blijkt zal ik de mogelijkheden bekijken. Maar ik denk niet dat ik hier meteen gebruik van ga maken.
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik zou graag feedback horen met betrekking tot mogelijke toevoegingen en aanpassingen voor de beste prestatie.
Vooral moederboard, kast en GPU vond ik lastig.
Ik hoor graag van jullie wat er aan het huidige systeem scheelt en hoe ik hierop kan verbeteren
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 161,99 | € 161,99 |
| 1 | MSI Z370-A PRO | € 95,- | € 95,- |
| 1 | Gigabyte GeForce GTX 1060 D5 6G (rev. 2.0) | € 311,45 | € 311,45 |
| 1 | Cooler Master CM 590 III | € 52,01 | € 52,01 |
| 1 | Crucial Ballistix Sport LT Gray BLS2C8G4D26BFSBK | € 135,95 | € 135,95 |
| 1 | Seasonic Focus Plus 550 Gold | € 79,95 | € 79,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 836,35 | |