Dag Allemaal
Ik sta op het punt een zelfsamengestelde gaming pc te kopen.
Lijken deze specs voldoende om gemiddelde games te kunnen runnen?
Core i5-8400, 2,8 GHz (4,0 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor,
Z370P D3, socket 1151 moederbord,
MasterLiquid ML240L RGB waterkoeling,
Straight Power 11 650W, 650 Watt voeding, TG5 RGB tower-behuizing,
GeForce GTX 1060 Windforce OC 3G grafische kaart, 8
B DDR4-2400 Kit werkgeheugen, 860 EVO, 250 GB SSD, BarraCuda, 1 TB Harde schijf)
Al aantal positieve dingen gehoord over waterkoeling (ondanks dat het afgeraden wordt tenzij je aan overclocking doet) dacht ik dat het handig zou zijn voor de geluidsdemping.
.
Qua W verbruik maakt het mij eigenlijk niet veel uit.
144HZ scherm is ook in de aankoop. (
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dient als hoofdcomputer voor eigen zaak, random gaming (CSGO, sporadisch nieuwe games spelen), snellere opstart, Photoshop editing, af & toe amateuristische video editing, etc.
Zou graag minder gelimiteerd zijn om sporadisch eens nieuwe games te spelen.
Het lijkt me in de hoeveelheid verstand ik er van heb, een deftige setup. Wou het gewoon eens dubbelchecken bij mensen die er wat meer verstand van hebben
Advies is altijd welkom!
Thanks
Robin
NOTE: Mochten bepaalde onderdelen in vergelijking met andere, waard zijn om te upgraden budgetwise kan het wel nog wat hoger
Ik sta op het punt een zelfsamengestelde gaming pc te kopen.
Lijken deze specs voldoende om gemiddelde games te kunnen runnen?
Core i5-8400, 2,8 GHz (4,0 GHz Turbo Boost) socket 1151 processor,
Z370P D3, socket 1151 moederbord,
MasterLiquid ML240L RGB waterkoeling,
Straight Power 11 650W, 650 Watt voeding, TG5 RGB tower-behuizing,
GeForce GTX 1060 Windforce OC 3G grafische kaart, 8
B DDR4-2400 Kit werkgeheugen, 860 EVO, 250 GB SSD, BarraCuda, 1 TB Harde schijf)
Al aantal positieve dingen gehoord over waterkoeling (ondanks dat het afgeraden wordt tenzij je aan overclocking doet) dacht ik dat het handig zou zijn voor de geluidsdemping.
.
Qua W verbruik maakt het mij eigenlijk niet veel uit.
144HZ scherm is ook in de aankoop. (
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dient als hoofdcomputer voor eigen zaak, random gaming (CSGO, sporadisch nieuwe games spelen), snellere opstart, Photoshop editing, af & toe amateuristische video editing, etc.
Zou graag minder gelimiteerd zijn om sporadisch eens nieuwe games te spelen.
Het lijkt me in de hoeveelheid verstand ik er van heb, een deftige setup. Wou het gewoon eens dubbelchecken bij mensen die er wat meer verstand van hebben
Thanks
Robin
NOTE: Mochten bepaalde onderdelen in vergelijking met andere, waard zijn om te upgraden budgetwise kan het wel nog wat hoger
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-09-2018 20:17 ]