Toon posts:

Welke kachelradiator's zijn van koper?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vrijdag kan ik mijn Maze2-2 gaan ophalen, en ben dus druk op zoek naar een oplossing om al dat water op een normale temperatuur te houden.

Dit ga ik waarschijnlijk maken: http://www.overclockers.com/articles389/index.asp
Maar wilde ook gewoon een radiator hebben als backup. (Eventueel voor buiten in de winter)

Nu liep ik tegen het volgende probleem aan:

Welke radiator's zijn allemaal van koper?

Search op GOT leverde dit op:
Nissan Sunny
Opel Corsa/Open Kadett
Seat Ibiza (alhoewel een foto die ik ergens tegenkwam "zilverkleurige" buizen had.)

Maar welke nog meer?

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
kijk even op waterkoeling.nl in het forum ... daar staat een behoorlijke lijst met radiators

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Volgens mij staat in die lijst meestal niet of het koper of alu is...
Maar ik denk dat je het best gewoon naar de sloop kan gaan en dan kijken naar koperen radiators met een goeie maat...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

En vergeet de warmtewisselaar uit een keukengeiser niet ;)

• Kroetsjov
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
(overleden)
Volgens mij staat in die lijst meestal niet of het koper of alu is...
Maar ik denk dat je het best gewoon naar de sloop kan gaan en dan kijken naar koperen radiators met een goeie maat...
Dan moet dat er maar worden bijgezet >:)

Antec 635SX | Tagan ? | Asus A8N-SLi deluxe | AMD3500+ + Zalman 7000 | Asus 6600GT pci-e + Zalman VF700 | Maxtor 200Gb s-ata | LG DVD-RW

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
suzuki swift is ook wel mooi

is ongeveer 16x16 en ook met koper enzo :)
Pagina: 1