Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subigo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-07 18:10
Beste medetweakers,

Ik ben momenteel in het bezit van een FullHD Philips LCD tv van 42". Tijd om deze te vervangen.
Ik heb een windows 10 media center onder de TV staan en eigenlijk gebruik ik de TV alleen als monitor. Alleen mijn vriendin kijkt nog wel eens wat via de kabel.

Aangezien mijn oren achteruit gaan kijk ik heel vaak mbh van mijn Sennheiser Momentum Wireless koptelefoon. Deze is via Bluetooth gekoppeld aan mijn mediacenter.

Aangezien de nieuwe 4K tv's Netflix met 4K aanbieden, leek het mij wel handig om de koptelefoon aan de TV te koppelen in plaats van aan de pc. Nu blijkt echter dat dat bij Philips niet meer kan. In de handleiding van alle courante Philips TV's staat dat het niet mogelijk is om bluetooth speakers of koptelefoon aan te sluiten.

Is het mogelijk om op de een of andere manier dit toch te realiseren? Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer het een dealbreaker is voor mij. Erg jammer, aangezien ik graag een tv met Ambilight wil.

Extra vraag voor de bonuspunten :
Ik gebruik mijn mediacenter heel veel, Youtube/Netflix/Reddit/Tweakers/Licht gamen (Factorio). Hoe erg nadelig is het om een Oled regelmatig als monitor te gebruiken in verband met inbranden.

Bedankt voor je tijd!

Groet,
Sub.