Nieuwe muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
Ik zoek een?
Huidige muis is een pricewatch: Rapoo VPRO V900. De kabel begint het te begeven en het ding ligt niet erg fijn in de hand, dus ik vind 't tijd voor en nieuwe muis.

Wat is je budget?
€30 +/- €10.

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Graag iets met een sensor zonder snapping en met vooruit/achteruit knoppen op de zijkant. Verder niet zoveel eisen, ik game er niet mee.

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Browsen, software development, casual een potje FPS.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

+1 voor de logitech Marathon muis, gebruik hem dagelijks en weet niet meer wanneer ik daar een nieuwe batterij in gedaan heb, dus de naam maakt ie meer dan waar!

Verder is t klikloos scrollen ook een verademing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meijboeum
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 15-09 08:23
Ik hoor gamers wel vaker zeggen dat je nooit moet gamen met een draadloze muis. Ik heb geen ervaring met draadloze muizen, maar dit zou ik wel meenemen in je keuze omdat bij FPS games het vaak wel precisiewerk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:42
Hmm, de muis zit wel permanent aan mijn desktop vast. Een laptop gebruik ik niet meer (doei studentenleven ;w), dus die bedrade M500 lijkt me wel solide. De reviewpagina laat wel slechte eigenschappen zien, zoals drivermeuk.

Desnoods kan ik nog mijn huidige draad hersolderen :+

Hogerop de prijzenschaal lijkt 't erop dat er beter te krijgen is, is dat het waard? Volgens mij heb ik mijn huidige muis wel voor een zeer redelijke prijs aan kunnen schaffen.